דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לקלפי טארוט?

איך קוראים לקלפי טארוט?

איך קוראים לקלפי טארוט?

מהם קלפי טארוט?

קלפי טארוט הם סוג של ניחוש המשמש כדי לקבל תובנה על חייו של אדם. הם מאמינים שמקורם במאה ה-15 באירופה, ושימשו במשך מאות שנים כדי לעזור לאנשים לקבל החלטות ולקבל תובנה על חייהם. קלפי טארוט מורכבים בדרך כלל מ-78 קלפים, המחולקים לשני חלקים: הארקנה העיקרית והארקנה הקטנה. ה-Major Arcana מורכבת מ-22 קלפים, שכל אחד מהם מייצג אירוע חיים או שיעור מרכזי. הארקנה הקטנה מורכבת מ-56 קלפים, המחולקים לארבע חליפות: שרביטים, כוסות, חרבות וחומשים. כל סדרה מכילה 14 קלפים, עם 10 קלפים ממוספרים וארבעה קלפים.

היסטוריה של קלפי טארוט

מקורם המדויק של קלפי הטארוט אינו ידוע, אך מאמינים שהם מקורם במאה ה-15 באירופה. חפיסות הטארוט המוקדמות ביותר הידועות נוצרו באיטליה בסוף המאה ה-14. קלפי טארוט שימשו במקור למשחקי קלפים, אך עד המאה ה-18, הם הפכו פופולריים למטרות עתידות.

המשמעות של קלפי טארוט

לכל קלף טארוט יש משמעות ייחודית משלו, והפרשנות של הקלפים יכולה להשתנות בהתאם להקשר שבו הם משמשים. בדרך כלל, קלפי טארוט משמשים כדי לקבל תובנה על חייו של אדם, וניתן להשתמש בהם כדי לענות על שאלות על מערכות יחסים, קריירה, בריאות ועוד.

כיצד להשתמש בקלפי טארוט

שימוש בקלפי טארוט לניבוי עתידות הוא תהליך פשוט. ראשית, האדם המבקש הדרכה צריך להתמקד בשאלה או בנושא שהם רוצים לחקור. לאחר מכן, עליהם לערבב את הקלפים ולשלוף קלף מהחפיסה. הקלף שנשלף יספק תובנה לגבי השאלה או הנושא. חשוב לזכור שקלפי טארוט לא נועדו לחזות את העתיד, אלא לספק הדרכה ותובנה להווה.

סיכום

קלפי טארוט הם כלי רב עוצמה להשגת תובנה על חייו של אדם. הם יכולים לשמש כדי לענות על שאלות על מערכות יחסים, קריירה, בריאות ועוד. על ידי הבנת ההיסטוריה והמשמעות של קלפי טארוט, ולמידה כיצד להשתמש בהם, כל אחד יכול להשתמש בקלפי טארוט כדי לקבל תובנה והדרכה. למידע נוסף, בקר ביוטיוב או בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן