דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לציפור שראש העיר ומקס שומרים עליה?

איך קוראים לציפור שראש העיר ומקס שומרים עליה?

איך קוראים לציפור שראש העיר ומקס שומרים עליה?

איך קוראים לציפור שראש העיר ומקס שומרים עליה?

ראש העיר ומקס שומרים על ציפור, אבל איך קוראים לה? התשובה היא דרור לבן-גרון. הדרור הקטן, החום-לבן הזה הוא יליד צפון אמריקה ונמצא במגוון בתי גידול, משדות פתוחים ועד חורשות. זהו מראה נפוץ בחלקים רבים של ארצות הברית וקנדה. הדרור הלבן גרון הוא ציפור קטנה, באורך של כחמישה סנטימטרים. יש לו גרון לבן וגב חום, עם פסים לבנים על כנפיו וזנבו. החשבון שלו צהוב ורגליו ורדרדות. דרור לבן-גרון הוא ציפור חברתית, הנראית לעתים קרובות בלהקות. הוא ניזון מזרעים, חרקים ופירות יער.

בית גידול וטווח

הדרור הלבן-גרון נמצא במגוון בתי גידול, משדות פתוחים ועד חורשות. זהו מראה נפוץ בחלקים רבים של ארצות הברית וקנדה. הוא נמצא גם בחלקים של מקסיקו, מרכז אמריקה והאיים הקריביים.

התנהגות

דרור לבן-גרון הוא ציפור חברתית, הנראית לעתים קרובות בלהקות. הוא ניזון מזרעים, חרקים ופירות יער. ידוע גם לאכול פירות קטנים וצוף. זוהי ציפור פעילה, הנראת לעתים קרובות מקפצת על הקרקע בחיפוש אחר מזון.

השוואה מהירה

מאפיין דרור לבן גרון
גודל 5 אינץ'
צֶבַע חום ולבן
בית גידול שדות פתוחים ליערות
טווח ארצות הברית, קנדה, מקסיקו, מרכז אמריקה, האיים הקריביים
דִיאֵטָה זרעים, חרקים, פירות יער, פירות קטנים, צוף

הדרור הלבן-גרון הוא חלק חשוב מהמערכת האקולוגית, מספק מזון לבעלי חיים אחרים ועוזר להפיץ זרעים וחומרי צמחים אחרים. זוהי גם ציפור פופולרית עבור צופי ציפורים, מכיוון שקל לזהות אותה ולזהות אותה. אם אתה מעוניין ללמוד עוד על דרור לבן-גרון, ישנם משאבים רבים זמינים באינטרנט. אתה יכול לגלות עוד על בית הגידול, הטווח, התזונה וההתנהגות שלו. ניתן גם לצפות בסרטונים של הציפור בסביבתה הטבעית ביוטיוב . לסיכום, דרור לבן גרון הוא דרור קטן, חום-לבן, שמקורו בצפון אמריקה. הוא נמצא במגוון בתי גידול, משדות פתוחים ועד ביערות, והוא מראה נפוץ בחלקים רבים של ארצות הברית וקנדה. זהו חלק חשוב מהמערכת האקולוגית, מספק מזון לבעלי חיים אחרים ועוזר להפיץ זרעים וחומרי צמחים אחרים. זוהי גם ציפור פופולרית עבור צופי ציפורים, מכיוון שקל לזהות אותה ולזהות אותה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן