דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לילד של אביב גפן?

איך קוראים לילד של אביב גפן?

איך קוראים לילד של אביב גפן?

איך קוראים לילד של אביב גפן?

אביב גפן הוא זמר ופזמונאי ישראלי שעושה מוזיקה מתחילת שנות ה-2000. הוא ידוע בעיקר בזכות הסינגל הלהיט שלו "יש לי אהבה" שיצא בשנת 2004. הוא גם הוציא כמה אלבומים והיה מועמד לכמה פרסים. אביב גפן הוא גם אב. לו ולאשתו יעל יש בן בשם נועם. נועם נולד בשנת 2006 וכיום הוא בן 14. הוא שחקן כדורגל נלהב ונהנה לנגן בגיטרה.

הקריירה המוזיקלית של אביב גפן

אביב גפן החל את הקריירה המוזיקלית שלו בתחילת שנות ה-2000. הוא הוציא את אלבום הבכורה שלו, "יש לי אהבה", בשנת 2004. האלבום זכה להצלחה גדולה והוליד כמה סינגלים להיטים. מאז הוא הוציא עוד כמה אלבומים והיה מועמד לכמה פרסים. אביב גפן שיתף פעולה גם עם עוד כמה אמנים ישראלים, ביניהם עידן רייכל, שלומי שבת ואהוד בנאי. הוא גם הופיע במספר פסטיבלי מוזיקה בינלאומיים, כולל האירוויזיון.

חייו האישיים של אביב גפן

אביב גפן נשוי ליעל, ויש להם בן בשם נועם. נועם נולד בשנת 2006 וכיום הוא בן 14. הוא שחקן כדורגל נלהב ונהנה לנגן בגיטרה. אביב גפן הוא גם חבר פעיל בקהילת המוזיקה הישראלית. הוא שימש כשופט בגרסה הישראלית של "The Voice" והיה מנטור לכמה מוזיקאים ישראלים צעירים.

השוואה מהירה

אביב גפן נועם גפן
זמר ופזמונאי ישראלי בן 14
סינגל "יש לי אהבה" שחקן כדורגל נלהב
שיתף פעולה עם כמה אמנים ישראלים נהנה לנגן בגיטרה
שופט בגרסה הישראלית של "The Voice" בנו של אביב גפן

אביב גפן הוא זמר ופזמונאי ישראלי מצליח שעושה מוזיקה מתחילת שנות ה-2000. הוא נשוי ליעל ויש להם בן בשם נועם. נועם נולד בשנת 2006 וכיום הוא בן 14. הוא שחקן כדורגל נלהב ונהנה לנגן בגיטרה. אביב גפן גם שיתף פעולה עם כמה אמנים ישראלים נוספים, ביניהם עידן רייכל, שלומי שבת ואהוד בנאי. הוא שימש גם כשופט בגרסה הישראלית של "The Voice" והיה מנטור לכמה מוזיקאים ישראלים צעירים.

שאלות ותשובות

איך קוראים לבנו של אביב גפן?

לבנו של אביב גפן קוראים נועם. הוא נולד ב-2006 וכיום הוא בן 14.

איזה סוג מוזיקה עושה אביב גפן?

אביב גפן הוא זמר ופזמונאי ישראלי שעושה מוזיקת פופ ופולק. הוא ידוע בעיקר בזכות סינגל הלהיט שלו "יש לי אהבה" שיצא ב-2004.

לאילו פרסים היה מועמד אביב גפן?

אביב גפן היה מועמד למספר פרסים, ביניהם האירוויזיון ופרסי המוזיקה הישראלית.

עם מי אביב גפן שיתף פעולה?

אביב גפן שיתף פעולה עם עוד כמה אמנים ישראלים, ביניהם עידן רייכל, שלומי שבת ואהוד בנאי.

מה התחביב של בנו של אביב גפן?

בנו של אביב גפן, נועם, הוא שחקן כדורגל נלהב ונהנה לנגן בגיטרה.

סיכום

אביב גפן הוא זמר ופזמונאי ישראלי שעושה מוזיקה מתחילת שנות ה-2000. הוא נשוי ליעל ויש להם בן בשם נועם. נועם נולד בשנת 2006 וכיום הוא בן 14. הוא שחקן כדורגל נלהב ונהנה לנגן בגיטרה. אביב גפן גם שיתף פעולה עם כמה אמנים ישראלים נוספים, ביניהם עידן רייכל, שלומי שבת ואהוד בנאי. הוא שימש גם כשופט בגרסה הישראלית של "The Voice" והיה מנטור לכמה מוזיקאים ישראלים צעירים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן