דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבנו של אביב גפן?

איך קוראים לבנו של אביב גפן?

איך קוראים לבנו של אביב גפן?

איך קוראים לבנו של אביב גפן?

אביב גפן הוא זמר-יוצר ושחקן ישראלי שפעיל בתעשיית המוזיקה מאז תחילת שנות ה-2000. הוא מוכר בעיקר בזכות הסינגלים הלהיטים שלו "יש לי אהבה" ו"כל העולם כלו". גפן הוא גם אב לבן, ששמו אינו ידוע ברבים.

מי זה אביב גפן?

אביב גפן הוא זמר-יוצר ושחקן ישראלי שפעיל בתעשיית המוזיקה מאז תחילת שנות ה-2000. הוא מוכר בעיקר בזכות הסינגלים הלהיטים שלו "יש לי אהבה" ו"כל העולם כלו". גפן הוציא מספר אלבומים, ביניהם אלבום הבכורה שלו "יש לי אהבה" בשנת 2003, ואלבומו האחרון "כל העולם כלו" בשנת 2016. כמו כן הופיע במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה, כולל סדרת הדרמה הישראלית " "השמיניה" והסדרה הקומית הישראלית "הכוכבים".

מי הבן של אביב גפן?

לבנו של אביב גפן קוראים נועם גפן. הוא נולד בשנת 2004 וכיום הוא בן 16. נועם הוא בנם היחיד של אביב ואשתו, השחקנית והדוגמנית הישראלית יעל בר זוהר. נועם היא סטודנטית בבית הספר התיכון לאמנויות תלמה ילין בגבעתיים.

מה נועם גפן עושה?

נועם גפן הוא מוזיקאי שאפתן כמו אביו. הוא מנגן בפסנתר מגיל חמש וכיום לומד מוזיקה בבית הספר התיכון לאמנויות תלמה ילין. כמו כן, היה מעורב בכמה פרויקטים מוזיקליים, ביניהם להקת "פרויקט נועם גפן" והמחזמר "הנסיך הקטן".

השוואה מהירה

שֵׁם גיל כיבוש
אביב גפן 44 זמר-יוצר ושחקן
נועם גפן 16 מוּסִיקָאִי

אביב גפן הוא זמר-יוצר ושחקן ישראלי שפעיל בתעשיית המוזיקה מאז תחילת שנות ה-2000. הוא אביו של נועם גפן, מוזיקאי שאפתן בן 16, שלומד כיום מוזיקה בבית הספר התיכון לאמנויות תלמה ילין. נועם מנגן בפסנתר מגיל חמש והיה מעורב במספר פרויקטים מוזיקליים, ביניהם להקת "פרויקט נועם גפן" והמחזמר "הנסיך הקטן".

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן