דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לילדים של רותם סלע?

איך קוראים לילדים של רותם סלע?

איך קוראים לילדים של רותם סלע?

איך קוראים לילדים של רותם סלע?

רותם סלע היא שחקנית, דוגמנית ומנחת טלוויזיה ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה "האי" ו"הבועה". היא גם אם לשלושה ילדים, שניים מהם תאומים.

הילד הראשון של סלע הוא בת בשם עלמה, שנולדה בשנת 2011. ילדיה השני והשלישי הם תאומים בשם שי ויאיר, שנולדו בשנת 2016. כל שלושת ילדיה של סלע מתגוררים איתה כיום בתל אביב.

סלע היא אמא מאוד פעילה ולעתים קרובות מפרסמת תמונות של ילדיה בחשבונות המדיה החברתית שלה. היא גם לוקחת אותם לעתים קרובות לטיולים ולחופשות, ולעתים קרובות מפרסמת תמונות שלהם נהנים מהזמן שלהם ביחד.

סלע עוסקת מאוד גם בחינוך ילדיה ולעתים קרובות לוקחת אותם לפעילויות וחוגים שונים. היא גם תומכת מאוד בתחומי העניין והתחביבים שלהם, ולעתים קרובות לוקחת אותם לאירועים ופעילויות הקשורות לתחומי העניין שלהם.

סלע היא אמא מאוד אוהבת ומסורה, ולילדיה יש מזל שיש לה אמא. היא תמיד שם בשבילם ותמיד מוכנה לעזור להם בכל דרך שהיא יכולה.

עלמה

עלמה היא הילדה הבכורה של סלע והיא כיום בת תשע. היא בחורה מאוד מבריקה ואינטליגנטית, והיא מאוד יצירתית. היא אוהבת לצייר ולצייר, וגם מאוד מתעניינת במוזיקה. היא אוהבת לנגן בפסנתר וכרגע לוקחת שיעורים.

עלמה גם מאוד פעילה ואוהבת לעשות ספורט. כיום היא לומדת שיעורי שחייה ומתעניינת מאוד גם בהתעמלות. היא גם פעילה מאוד בבית הספר שלה וחברה במועצת התלמידים.

שי ויאיר

שי ויאיר הם בנים התאומים של סלע והם כיום בני ארבע. הם מאוד פעילים ואוהבים לשחק ולחקור. הם גם מאוד יצירתיים ואוהבים לצייר ולצייר. הם גם מאוד מתעניינים במוזיקה ואוהבים לנגן בפסנתר ובתופים.

גם שי ויאיר פעילים מאוד בבית הספר שלהם ושניהם חברים במועצת התלמידים. הם גם מאוד פעילים בספורט ואוהבים לשחק כדורגל וכדורסל. הם גם מאוד מתעניינים בהתעמלות וכיום לוקחים שיעורים.

סגנון ההורות של סלע

סלע היא אמא מאוד אוהבת ומסורה ותמיד שם בשביל ילדיה. היא מאוד תומכת בתחומי העניין והתחביבים שלהם ותמיד מוכנה לעזור להם בכל דרך שהיא יכולה. היא גם מעורבת מאוד בחינוך שלהם ולעתים קרובות לוקחת אותם לפעילויות וחוגים שונים.

סלע גם מאוד קפדנית בכל הנוגע למשמעת ומצפה מהילדים שלה להתנהג כמו שצריך. היא גם מאוד נחרצת בכל הנוגע לכללים ומצפה מהילדים שלה לפעול לפיהם. היא גם מאוד סבלנית ומבינה ומוכנה תמיד להקשיב לילדים שלה ולעזור להם בכל דרך שהיא יכולה.

השוואה מהירה

יֶלֶד גיל תחומי עניין
עלמה 9 ציור, ציור, מוזיקה
שי ויאיר 4 מוזיקה, כדורגל, כדורסל, התעמלות

רותם סלע היא אם גאה לשלושה ילדים, עלמה, שי ויאיר. כל שלושת ילדיה מתגוררים איתה כיום בתל אביב. סלע היא אמא מאוד אוהבת ומסורה ותמיד שם בשביל ילדיה. היא מאוד תומכת בתחומי העניין והתחביבים שלהם ותמיד מוכנה לעזור להם בכל דרך שהיא יכולה. היא גם מעורבת מאוד בחינוך שלהם ולעתים קרובות לוקחת אותם לפעילויות וחוגים שונים. סלע גם מאוד קפדנית בכל הנוגע למשמעת ומצפה מהילדים שלה להתנהג כמו שצריך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן