דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבעלה של רותם סלע?

איך קוראים לבעלה של רותם סלע?

איך קוראים לבעלה של רותם סלע?

מי זו רותם סלע?

רותם סלע היא שחקנית, דוגמנית ומנחת טלוויזיה ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה "האי" ו"משחק החיים". היא גם הופיעה במספר סרטים, כולל "הבועה" ו"החוב". סלע הוא דמות פופולרית בתעשיית הבידור הישראלית מאז תחילת שנות ה-2000.

מיהו בעלה של רותם סלע?

רותם סלע נשואה לאיש העסקים והיזם הישראלי, ירון ורסנו. בני הזוג ביחד משנת 2010 ויש להם שני ילדים משותפים. ורסנו הוא המייסד השותף של חברת ההון סיכון, Versano Ventures, והוא גם המייסד השותף של חברת הטכנולוגיה הישראלית Yotpo.

איך הזוגיות של רותם סלע וירון ורסנו?

רותם סלע וירון ורסנו ביחד כבר למעלה מעשור ולהם שני ילדים משותפים. בני הזוג מאוד פרטיים לגבי מערכת היחסים שלהם וממעטים לדבר בפומבי על כך. עם זאת, ידוע שסלע פרסם תמונות שלה ושל ורסנו ברשתות החברתיות, מראה את האהבה והחיבה שלהם זה לזה.

מהו הרקע של ירון ורסנו?

ירון ורסנו הוא איש עסקים ויזם ישראלי. הוא המייסד השותף של חברת ההון סיכון, Versano Ventures, והוא גם המייסד השותף של חברת הטכנולוגיה הישראלית Yotpo. Versano הוא גם משקיע במספר סטארטאפים ישראלים, כולל השוק המקוון, Wix.com.

מהו השווי הנקי של רותם סלע?

לרותם סלע הון מוערך של 2 מיליון דולר. היא הרוויחה את עושרה באמצעות הקריירה המצליחה שלה בתעשיית הבידור. סלע הופיעה במספר סרטים וסדרות טלוויזיה, וכן עשתה עבודות דוגמנות והגשה.

סיכום

רותם סלע היא שחקנית, דוגמנית ומנחת טלוויזיה ישראלית. היא נשואה לאיש העסקים והיזם הישראלי, ירון ורסנו. בני הזוג ביחד משנת 2010 ויש להם שני ילדים משותפים. ורסנו הוא המייסד השותף של חברת ההון סיכון, Versano Ventures, והוא גם המייסד השותף של חברת הטכנולוגיה הישראלית Yotpo. לרותם סלע הון מוערך של 2 מיליון דולר. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

שאלות ותשובות

מה הגיל של רותם סלע?

רותם סלע בת 38.

מה המקצוע של ירון ורסנו?

ירון ורסנו הוא איש עסקים ויזם ישראלי. הוא המייסד השותף של חברת ההון סיכון, Versano Ventures, והוא גם המייסד השותף של חברת הטכנולוגיה הישראלית Yotpo.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן