דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לחתול של שרק?

איך קוראים לחתול של שרק?

איך קוראים לחתול של שרק?

איך קוראים לחתול של שרק?

לחתול של שרק קוראים Puss in Boots. הוא דמות מרכזית בסרטי שרק, והפך לדמות אהובה בתרבות הפופ. Puss in Boots הוא חתול מפוצץ עם לב גדול ואהבה להרפתקאות.

סיפור המקור של Puss in Boots

Puss in Boots הופיע לראשונה באגדה הצרפתית מהמאה ה-17, Le Chat Botté. בסיפור המקורי, Puss in Boots הוא חתול חכם שעוזר לאדונו, בן טוחן עני, לזכות בידה של נסיכה. הסיפור עובד על ידי צ'ארלס פרו ופורסם באוסף האגדות שלו משנת 1697, Histoires ou contes du temps passé.

כוס במגפיים בסרטי שרק

דמותו של Puss in Boots עובדה לסרטי שרק, שם הוא מדובב על ידי אנטוניו בנדרס. בסרטי שרק, Puss in Boots הוא פורע חוק לשעבר המשלב כוחות עם שרק וחמור כדי להציל את הנסיכה פיונה מהלורד המרושע פרקוואד. Puss in Boots הוא בן לוויה אמיץ ונאמן, והוא תמיד מוכן לקרב. Puss in Boots הוא חביב המעריצים בסרטי שרק. הוא נוכל חביב עם לב גדול ואהבה להרפתקאות. הוא גם סייף אמן, והוא תמיד מוכן לקחת על עצמו כל אתגר.

סיכום

Puss in Boots הוא דמות אהובה בתרבות הפופ. הוא חתול מטורף עם לב גדול ואהבה להרפתקאות. הוא הופיע לראשונה באגדה הצרפתית מהמאה ה-17, Le Chat Botté, והוא עובד לסרטי שרק, שם הוא מדובב על ידי אנטוניו בנדרס. Puss in Boots הוא בן לוויה אמיץ ונאמן, והוא תמיד מוכן לקרב. למידע נוסף, מצא מידע נוסף ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן