דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לחלק האחורי של הברך?

איך קוראים לחלק האחורי של הברך?

איך קוראים לחלק האחורי של הברך?

מהו החלק האחורי של הברך?

החלק האחורי של הברך הוא חלק חשוב בגוף שעוזר לתמוך במפרק הברך ולספק יציבות. זה ידוע גם בשם הפוסה הפופליטאלית, שהוא אזור בצורת משולש הממוקם מאחורי מפרק הברך. אזור זה מורכב ממספר שרירים, גידים ורצועות המסייעים לתמוך במפרק הברך ולספק יציבות.

אנטומיה של הברך

מפרק הברך מורכב משלוש עצמות: עצם הירך, השוקה ופיקה. עצם הירך היא עצם הירך, השוקה היא עצם השוק, והפטלה היא פיקת הברך. מפרק הברך מוחזק יחד על ידי מספר רצועות, כולל הרצועה הצולבת הקדמית (ACL), הרצועה הצולבת האחורית (PCL) והרצועה המדיאלית הקולטרלית (MCL). מפרק הברך נתמך גם על ידי מספר שרירים, כולל שרירי הארבע ראשי, שרירי הירך האחורי ושרירי השוק.

איך קוראים לחלק האחורי של הברך?

חלקה האחורי של הברך מכונה בדרך כלל הפוסה הפופליטאלית. אזור זה ממוקם מאחורי מפרק הברך והוא מורכב ממספר שרירים, גידים ורצועות. הפוסה הפופליטאלית חשובה למתן יציבות למפרק הברך ועוזרת לתמוך במפרק הברך בזמן תנועה.

שריר פופליטאוס

שריר הפופליטאוס הוא אחד השרירים הממוקמים בפוסה הפופליטאלי. שריר זה עוזר לכופף את מפרק הברך ולסובב את הרגל התחתונה. היא גם אחראית לייצוב מפרק הברך ולעזור לתמוך במפרק הברך בזמן תנועה.

שריר גסטרוקנמיוס

שריר הגסטרוקנמיוס הוא שריר נוסף הממוקם בפוסה הפופליטאלי. שריר זה עוזר לכופף את מפרק הברך ואחראי על מתן יציבות למפרק הברך. הוא גם אחראי על סיוע בתמיכה במפרק הברך במהלך התנועה.

שריר Semimembranosus

השריר semimembranosus הוא שריר נוסף הממוקם בפוסה הפופליטאלי. שריר זה עוזר לכופף את מפרק הברך ולסובב את הרגל התחתונה. היא גם אחראית לייצוב מפרק הברך ולעזור לתמוך במפרק הברך בזמן תנועה.

שריר הדו-ראשי

שריר הירך הדו-ראשי הוא שריר נוסף הממוקם בפוסה הפופליטאלית. שריר זה עוזר לכופף את מפרק הברך ולסובב את הרגל התחתונה. היא גם אחראית לייצוב מפרק הברך ולעזור לתמוך במפרק הברך בזמן תנועה. החלק האחורי של הברך הוא חלק חשוב בגוף שעוזר לתמוך במפרק הברך ולספק יציבות. הוא מורכב ממספר שרירים, גידים ורצועות המסייעים לתמוך במפרק הברך ולספק יציבות. החלק האחורי של הברך מכונה בדרך כלל הפוסה האחורית והוא חשוב למתן יציבות למפרק הברך ולעזור לתמוך במפרק הברך במהלך התנועה. כדי ללמוד עוד על האנטומיה של הברך ואיך נקרא החלק האחורי של הברך, צפו בסרטון זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן