דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לחלקי פנים בספרדית?

איך קוראים לחלקי פנים בספרדית?

איך קוראים לחלקי פנים בספרדית?

איך קוראים לחלקי פנים בספרדית?

תווי פנים הם חלק מהזהות שלנו, והשפה שבה אנו משתמשים כדי לתאר אותם יכולה להשתנות מתרבות לתרבות. אם אתה לומד ספרדית, חשוב להכיר את המונחים בספרדית עבור חלקי פנים שונים, כולל עיניים, אף, פה ועוד. במאמר זה, נחקור את המונחים הספרדיים עבור חלקי פנים שונים ונספק כמה דוגמאות מועילות.

עיניים

המילה הספרדית לעיניים היא "ojos" (מבוטא oh-hohs). מילה זו משמשת להתייחסות לשתי העיניים, כמו ב"Tengo dos ojos" (יש לי שתי עיניים). זה יכול לשמש גם להתייחסות לעין אחת, כמו ב"Tengo un ojo" (יש לי עין אחת).

אף

המילה הספרדית לאף היא "nariz" (מבוטא nah-reez). מילה זו משמשת להתייחסות לשני הנחיריים, כמו ב"Tengo dos narices" (יש לי שני נחיריים). זה יכול לשמש גם להתייחסות לנחיר אחד, כמו ב"Tengo una nariz" (יש לי נחיר אחד).

פֶּה

המילה הספרדית לפה היא "בוקה" (מבוטא בוה-קה). המילה הזו משמשת להתייחסות לשתי השפתיים, כמו ב"Tengo dos bocas" (יש לי שתי שפתיים). זה יכול לשמש גם להתייחסות לשפה אחת, כמו ב"Tengo una boca" (יש לי שפה אחת).

לחיים

המילה הספרדית ללחיים היא "mejillas" (מבוטא meh-hee-yahs). מילה זו משמשת להתייחסות לשתי הלחיים, כמו ב"Tengo dos mejillas" (יש לי שתי לחיים). זה יכול לשמש גם להתייחסות ללחי אחת, כמו ב"Tengo una mejilla" (יש לי לחי אחת).

סַנְטֵר

המילה הספרדית לסנטר היא "מנטון" (מבוטא men-tohn). המילה הזו משמשת להתייחסות לשני הסנטרים, כמו ב"Tengo dos mentones" (יש לי שני סנטרים). זה יכול לשמש גם להתייחסות לסנטר אחד, כמו ב"Tengo un mentón" (יש לי סנטר אחד).

מצח

המילה הספרדית למצח היא "frente" (מבוטא fren-tay). מילה זו משמשת להתייחסות לשני המצחים, כמו ב"Tengo dos frentes" (יש לי שני מצח). זה יכול לשמש גם להתייחסות למצח אחד, כמו ב"Tengo una frente" (יש לי מצח אחד).

שאלות ותשובות

ש: מהי המילה הספרדית לגבות?

ת: המילה הספרדית לגבות היא "cejas" (מבוטא say-hahs). המילה הזו משמשת להתייחסות לשתי הגבות, כמו ב"Tengo dos cejas" (יש לי שתי גבות). זה יכול לשמש גם להתייחסות לגבה אחת, כמו ב"Tengo una ceja" (יש לי גבה אחת).

ש: מהי המילה הספרדית לריסים?

ת: המילה הספרדית לריסים היא "pestañas" (מבוטא pes-tahn-yahs). המילה הזו משמשת להתייחסות לשני הריסים, כמו ב"Tengo dos pestañas" (יש לי שני ריסים). זה יכול לשמש גם להתייחסות לריס אחד, כמו ב"Tengo una pestaña" (יש לי ריס אחד).

ש: מהי המילה הספרדית לאוזניים?

ת: המילה הספרדית לאוזניים היא "אורג'ס" (מבוטא או-ריי-חח). מילה זו משמשת להתייחסות לשתי האוזניים, כמו ב"Tengo dos orejas" (יש לי שתי אוזניים). זה יכול לשמש גם להתייחסות לאוזן אחת, כמו ב"Tengo una oreja" (יש לי אוזן אחת).

סיכום

לימוד המונחים בספרדית עבור חלקי פנים שונים יכולה להיות דרך מצוינת להרחיב את אוצר המילים בספרדית שלך. במאמר זה חקרנו את המונחים הספרדיים לעיניים, אף, פה, לחיים, סנטר, מצח, גבות, ריסים ואוזניים. סיפקנו גם כמה דוגמאות מועילות כיצד להשתמש במונחים אלה במשפט. עם קצת תרגול, תוכל להשתמש במונחים אלה בקלות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן