דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לדבר הזה שמכניס לשם דלק?

איך קוראים לדבר הזה שמכניס לשם דלק?

איך קוראים לדבר הזה שמכניס לשם דלק?

מהו מזרק דלק?

מזרק דלק הוא מכשיר המשמש להעברת דלק למנוע בעירה פנימית. הוא אחראי על פירוק הדלק ואספקתו בכמות הנכונה בזמן הנכון. מזרק הדלק הוא מרכיב חשוב מאוד במנוע וביצועיו קריטיים לביצועים הכוללים של המנוע.

כיצד פועל מזרק דלק?

מזרק הדלק הוא מכשיר המחובר למערכת הדלק של המנוע. היא אחראית לספק את הדלק למנוע בכמות הנכונה ובזמן הנכון. מזרק הדלק נשלט על ידי יחידת בקרת המנוע (ECU). ה-ECU שולח אות למזרק הדלק לפתוח ולסגור את השסתום. כאשר השסתום פתוח, דלק מוזרק למנוע. כמות הדלק המוזרקת נקבעת על ידי ה-ECU.

סוגי מזרקי דלק

ישנם מספר סוגים של מזרקי דלק המשמשים סוגים שונים של מנועים. הסוג הנפוץ ביותר הוא מזרק דלק מכני. סוג זה של מזרק מופעל על ידי הצמדה מכנית המחוברת למנוע. הסוג השני הוא מזרק הדלק האלקטרוני. סוג זה של מזרק מופעל על ידי אות אלקטרוני מה-ECU.

מזרק דלק מכני

מזרק דלק מכני הוא הסוג הנפוץ ביותר של מזרק דלק. הוא מופעל על ידי הצמדה מכנית המחוברת למנוע. מזרק הדלק המכני אחראי על אספקת הדלק למנוע בכמות הנכונה ובזמן הנכון.

מזרק דלק אלקטרוני

מזרק הדלק האלקטרוני מופעל על ידי אות אלקטרוני מה-ECU. סוג זה של מזרק מדויק יותר ויכול לספק את הדלק בצורה מדויקת יותר. מזרק הדלק האלקטרוני גם יעיל יותר ממזרק הדלק המכני.

השוואה מהירה

סוג מזרק מבצע דיוק יְעִילוּת
מֵכָנִי קישור מכני פחות מדויק פחות יעיל
אֶלֶקטרוֹנִי אות אלקטרוני יותר מדויק יותר יעיל

לסיכום, מזרק דלק הוא מכשיר המשמש להעברת דלק למנוע בעירה פנימית. הוא אחראי על פירוק הדלק ואספקתו בכמות הנכונה בזמן הנכון. ישנם שני סוגים של מזרק דלק, מזרק דלק מכני ומזרק דלק אלקטרוני. מזרק הדלק המכני מופעל על ידי הצמדה מכנית והוא פחות מדויק ופחות יעיל ממזרק הדלק האלקטרוני. מזרק הדלק האלקטרוני מופעל על ידי אות אלקטרוני והוא מדויק ויעיל יותר ממזרק הדלק המכני.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן