דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתו של אסי עזר?

איך קוראים לבתו של אסי עזר?

איך קוראים לבתו של אסי עזר?

מי זה אסי עזר?

אסי עזר הוא יזם ומשקיע ישראלי שעשה לעצמו שם בעולם העסקים. הוא המייסד והמנכ"ל של חברת ההון סיכון, עזר ונצ'רס, והשקיע במספר סטארטאפים מצליחים. הוא גם המייסד של מאיץ הטכנולוגיה הישראלי, The Junction, ומהווה מנטור ליזמים רבים.

איך קוראים לבתו של אסי עזר?

לבתו של אסי עזר קוראים נועה עזר. נועה היא יזמית מצליחה בזכות עצמה, לאחר שהקימה את השוק המקוון Zazoo. היא גם מנטורית ליזמים רבים ונלהבת לעזור להם להצליח.

הרקע וההישגים של נועה עזר

נועה עזר נולדה בישראל וגדלה במשפחה של יזמים. היא למדה במרכז הבינתחומי הרצליה, שם למדה עסקים ויזמות. לאחר סיום לימודיה, היא עבדה כיועצת עבור מספר חברות לפני שהקימה עסק משלה, Zazoo.Zazoo הוא שוק מקוון המחבר בין קונים ומוכרים של מוצרים ושירותים. היא הפכה לפלטפורמה פופולרית עבור יזמים למציאת לקוחות וספקים, והוצגה במספר פרסומים. נועה גם הוצגה בפורבס ובפרסומים אחרים על הצלחתה כיזמית.

היצירה הפילנתרופית של נועה עזר

נועה עזר גם נלהבת לתת בחזרה לקהילה שלה. היא מנטורית ליזמים רבים ומעורבת במספר יוזמות פילנתרופיות. היא חברת הנהלה בארגון החסד הישראלי, יד שרה, המספקת שירותים רפואיים וסוציאליים לנזקקים. היא גם חברת דירקטוריון במועצה הישראלית-אמריקאית, הפועלת לחיזוק הקשר בין שתי המדינות.

פרסים והוקרה של נועה עזר

נועה עזר זכתה להכרה על פועלה כיזמית ופילנתרופית. היא נבחרה לאחת מ-100 הנשים המשפיעות ביותר בישראל על ידי המגזין, The Marker, וכן נבחרה לאחת מ-50 הנשים המשפיעות ביותר בתחום הטכנולוגיה על ידי המגזין "פורבס". כמו כן, היא זכתה להכרה על פועלה הפילנתרופי, וקיבלה את פרס הנשיא הישראלי לאחריות חברתית בשנת 2018.

תוכניות העתיד של נועה עזר

נועה עזר ממשיכה להצמיח את העסק שלה ומחפשת להרחיב את זאזו לשווקים חדשים. היא גם ממשיכה להדריך יזמים ומחפשת להשיק יוזמה חדשה שתעזור להם להצליח. היא גם מחפשת להרחיב את עבודתה הפילנתרופית ומחפשת להשיק יוזמות חדשות כדי לעזור לנזקקים.

סיכום

נועה עזר היא יזמית ופילנתרופית מצליחה שעושה שינוי בקהילה שלה. היא בתו של אסי עזר, יזם ומשקיע ישראלי, והלכה בדרכו והפכה לאשת עסקים מצליחה. היא המייסדת של השוק המקוון, Zazoo, ומעורבת במספר יוזמות פילנתרופיות. היא זכתה להכרה בזכות עבודתה והיא מחפשת להמשיך ולחולל שינוי בעולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן