דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתה של עדי שילון?

איך קוראים לבתה של עדי שילון?

איך קוראים לבתה של עדי שילון?

מי זאת עדי שילון?

עדי שילון היא זמרת-יוצרת, מלחינה ומפיקה ישראלית. הוא ידוע בעיקר בזכות עבודתו בסצנת המוזיקה הישראלית, והוציא במהלך השנים מספר אלבומים וסינגלים. הוא גם חבר בלהקה הישראלית, פרויקט עידן רייכל.

משפחת שילון

עדי שילון נשוי לאשתו יעל ויחד יש להם שני ילדים, בן בשם יותם ובת בשם נועה. המשפחה מתגוררת בתל אביב, ישראל.

הקריירה המוזיקלית של עדי שילון

עדי שילון פעילה בסצנת המוזיקה הישראלית מאז תחילת שנות ה-2000. הוא הוציא כמה אלבומים וסינגלים, ושיתף פעולה עם מוזיקאים ישראלים רבים אחרים. הוא גם הלחין מוזיקה לסרטים ותוכניות טלוויזיה.

הבת של עדי שילון, נועה

בתו של עדי שילון, נועה, נולדה בשנת 2006. היא זמרת ורקדנית מוכשרת, והופיעה עם אביה במספר הזדמנויות. היא גם הופיעה במספר קליפים.

קריירת המוזיקה של נועה

נועה מופיעה מאז שהייתה ילדה צעירה, והוציאה כמה סינגלים ואלבומים. היא גם שיתפה פעולה עם מוזיקאים ישראלים נוספים, והופיעה בכמה פסטיבלי מוזיקה.

תוכניות העתיד של נועה

נועה לומדת כיום מוזיקה בבית הספר למוסיקה רימון בתל אביב. היא מתכננת להמשיך בקריירה במוזיקה, וכרגע עובדת על אלבום הבכורה שלה.

סיכום

עדי שילון היא זמרת-יוצרת, מלחינה ומפיקה ישראלית. הוא נשוי לאשתו יעל ויחד יש להם שני ילדים, בן בשם יותם ובת בשם נועה. נועה היא זמרת ורקדנית מוכשרת, והוציאה מספר סינגלים ואלבומים. כיום היא לומדת מוזיקה בבית הספר למוסיקה רימון בתל אביב, ועובדת על אלבום הבכורה שלה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן