דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתה של מירי רגב?

איך קוראים לבתה של מירי רגב?

איך קוראים לבתה של מירי רגב?

מי היא הבת של מירי רגב?

מירי רגב היא פוליטיקאית ישראלית המכהנת כיום כשרת התרבות והספורט. היא חברת הליכוד וחברת כנסת משנת 2009. רגב היא גם אם לשני ילדים, ביניהם בת בשם נועה רגב. נועה רגב היא שחקנית ודוגמנית ישראלית. היא בתם של מירי רגב ובעלה, עופר רגב. נועה נולדה בשנת 1999 וכיום היא בת 21. היא בוגרת התיכון לאמנויות תלמה ילין בגבעתיים. נועה רגב פעילה בתעשיית הבידור מאז שהייתה נערה. היא הופיעה במספר תוכניות טלוויזיה ישראליות, ביניהן הסדרות הפופולריות "השיר שלנו" ו"השיר שלנו 2". היא גם הופיעה במספר סרטים, ביניהם "הבועה" ו"ביקור הלהקה". גם נועה רגב היא דוגמנית מוכשרת. היא הופיעה במספר קמפיינים אופנתיים, ביניהם קמפיינים למעצבי אופנה ישראלים כמו רונן חן ומיכל נגרין. היא גם הופיעה בקמפיינים בינלאומיים למותגים כמו H&M וזארה.

הפעילות השוטפת של נועה רגב

נועה רגב מנהלת בימים אלה קריירת משחק ודוגמנות. היא גם פילנתרופית פעילה ועסקה בכמה ארגוני צדקה. נעה רגב חברה בארגון החסד הישראלי "קשת". הארגון פועל לקידום שוויון וקבלה לכל חברי קהילת הלהט"ב בישראל. נועה גם חברה פעילה בעמותת "נוער לשינוי", הפועלת להעצמת צעירים בישראל להשפיע לטובה על הקהילות שלהם. נועה רגב היא גם חברה פעילה בתעשיית האופנה הישראלית. היא הופיעה במספר קמפיינים אופנתיים והייתה חלק ממספר תצוגות אופנה. היא גם חברה במגזין האופנה הישראלי "ווג ישראל".

השוואה מהירה

שֵׁם מירי רגב נועה רגב
כיבוש פּוֹלִיטִיקָאִי שחקנית/דוגמנית
גיל 58 21
ארגונים מפלגת הליכוד קשת, נוער לשינוי, ווג ישראל

נועה רגב היא שחקנית, דוגמנית ופילנתרופית מוכשרת. היא בתה של הפוליטיקאית הישראלית מירי רגב וכיום היא בת 21. נועה הייתה מעורבת במספר ארגוני צדקה והיא חברה פעילה בתעשיית האופנה הישראלית.

שאלות ותשובות

מה הגיל של נועה רגב?

נועה רגב היא כיום בת 21.

באילו ארגונים מעורבת נועה רגב?

נועה רגב חברה בארגון הצדקה הישראלי "קשת", ארגון "נוער לשינוי" ובמגזין האופנה הישראלי "ווג ישראל".

סיכום

מירי רגב היא פוליטיקאית ישראלית המכהנת כיום כשרת התרבות והספורט. היא אם לשני ילדים, ביניהם בת בשם נועה רגב. נועה היא שחקנית ודוגמנית ישראלית הפעילה בתעשיית הבידור מאז שהייתה נערה. היא גם דוגמנית ופילנתרופית מוכשרת וחברה במספר ארגונים, ביניהם "קשת", "נוער לשינוי" ו"ווג ישראל". נועה רגב היא כיום בת 21.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן