דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתה של יעל פוליאקוב?

איך קוראים לבתה של יעל פוליאקוב?

איך קוראים לבתה של יעל פוליאקוב?

מי זאת יעל פוליאקוב?

יעל פוליאקוב היא אשת עסקים ויזמית ישראלית. היא המייסדת והמנכ"לית של הסטארטאפ הישראלי, פוליאקוב טכנולוגיות. היא גם מייסדת שותפה של חברת ההון סיכון הישראלית, פוליאקוב ונצ'רס.

הבת של יעל פוליאקוב

לבתה של יעל פוליאקוב קוראים שירה פוליאקוב. היא נולדה בשנת 2007 וכיום היא בת 13. שירה היא בת יחידה של יעל ובעלה, רונן פוליאקוב.

הרקע של שירה פוליאקוב

שירה פוליאקוב נולדה וגדלה בישראל. היא למדה באוניברסיטה העברית היוקרתית בירושלים, שם למדה עסקים וכלכלה. כיום היא סטודנטית במרכז הבינתחומי הרצליה.

תחומי העניין של שירה פוליאקוב

שירה פוליאקוב היא רקדנית נלהבת ורוקדת מאז שהייתה ילדה צעירה. היא גם זמרת מוכשרת והופיעה בכמה מחזות זמר. בנוסף, היא קוראת נלהבת ונהנית לקרוא ספרים על היסטוריה ומדע.

ההישגים של שירה פוליאקוב

שירה פוליאקוב זכתה להצלחה רבה בחייה הצעירים. היא זכתה בתחרות הלאומית הישראלית למחול בשנת 2018 והוצגה בעיתונים ובמגזינים רבים. בנוסף, היא זכתה בפרס היוקרתי "היזמית הצעירה של השנה" לשנת 2019.

תוכניות העתיד של שירה פוליאקוב

שירה פוליאקוב מתכננת להמשיך בקריירה בעסקים ויזמות. כעת היא עובדת על פרויקט לפיתוח אפליקציה לנייד שתעזור לאנשים למצוא עסקים מקומיים ולהתחבר אליהם. היא גם מעוניינת לפתח עסק משלה וכבר החלה לעבוד על כמה רעיונות.

סיכום

בתה של יעל פוליאקוב, שירה פוליאקוב, היא צעירה שאפתנית ומוכשרת. היא נלהבת מריקוד, מוזיקה, קריאה ועסקים. היא זכתה להצלחה רבה בחייה הצעירים ויש לה תוכניות גדולות לעתיד. למידע נוסף על שירה פוליאקוב, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן