דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתה של גל גדות?

איך קוראים לבתה של גל גדות?

איך קוראים לבתה של גל גדות?

מי זאת גל גדות?

גל גדות היא שחקנית ודוגמנית ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידה כוונדר וומן ביקום המורחב של DC. היא גם שיחקה בסרטים אחרים כמו מהיר ועצבני, Keeping Up with the Joneses ו-Triple 9. גדות היא תומכת זכויות נשים והופיעה במגזינים כמו Glamour, Marie Claire ו-Elle.

משפחתה של גל גדות

גדות נשואה ליזם הנדל"ן הישראלי ירון ורסנו. לזוג שתי בנות, עלמה, ילידת 2011, ומאיה, ילידת 2017. גדות היא גם אם חורגת לבתו של ורסנו ממערכת יחסים קודמת.

איך קוראים לבתה של גל גדות?

לבתה הבכורה של גל גדות קוראים עלמה. עלמה הוא שם עברי שפירושו "אישה צעירה" או "עלמה". לבתה הצעירה של גדות קוראים מאיה. מאיה הוא שם עברי שפירושו "מים" או "מעיין".

בעלה של גל גדות

בעלה של גדות, ירון ורסנו, הוא יזם נדל"ן ישראלי. בני הזוג הכירו ב-2006 והתחתנו ב-2008. ורסאנו הוא גם יזם ומשקיע בתעשיית הטכנולוגיה.

הקריירה של גל גדות

גדות החלה את דרכה כדוגמנית ב-2004 ובהמשך עברה למשחק. בשנת 2009, היא לוהקה לתפקיד ג'יזל ישר בזיכיון מהיר ועצבני. היא המשיכה לככב בסרטים אחרים כמו Keeping Up with the Joneses, Triple 9, ו-Wonder Woman. גדות הופיעה גם במגזינים כמו Glamour, Marie Claire ו-Elle.

הפילנתרופיה של גל גדות

גדות היא פעילה למען זכויות נשים ומעורבת במספר ארגונים פילנתרופיים. היא שגרירת רצון טוב לנשים של האו"ם והייתה מעורבת בקמפיינים כמו #BringBackOurGirls ו-#WithRefugees. היא גם תרמה לעמותות צדקה כמו Time's Up Legal Defense Fund ואיגוד חירויות האזרח האמריקאי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן