דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתה של גל גדות?

איך קוראים לבתה של גל גדות?

איך קוראים לבתה של גל גדות?

מי זאת גל גדות?

גל גדות היא שחקנית ודוגמנית ישראלית שעשתה לעצמה שם בהוליווד. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידה כוונדר וומן ביקום המורחב של DC, והיא גם שיחקה בסרטים אחרים כמו מהיר ועצבני ו- Keeping Up with the Joneses. גדות הופיעה גם במגזינים כמו מקסים, גלמור ו-FHM.

איך קוראים לבתה של גל גדות?

לגל גדות ולבעלה ירון ורסנו שתי בנות משותפות. בתם הראשונה, עלמה, נולדה ב-2011, ובתם השנייה, מאיה, נולדה ב-2017. שתי בנותיהן הופיעו בחלק מהפוסטים של גדות ברשתות החברתיות.

עובדות מעניינות על משפחתה של גל גדות

  • גל גדות ובעלה ירון ורסנו נשואים משנת 2008.
  • גדות וורסנו הם בעלי מלון בתל אביב, ישראל.
  • גדות היא אם לשתי בנות, עלמה ומאיה.
  • גדות וורסאנו הן שתיהן אזרחיות ישראליות.
  • גדות היא תומכת זכויות נשים והתבטאה נגד אי שוויון מגדרי.

הקריירה של גל גדות

גל גדות החלה את דרכה כדוגמנית במולדתה. לאחר מכן היא המשיכה לככב בזיכיון מהיר ועצבני, וגילמה את התפקיד של ג'יזל ישר. היא גם שיחקה ב- Keeping Up with the Joneses ו-Wonder Woman. גדות הופיעה גם במגזינים כמו מקסים, גלמור ו-FHM.

הפילנתרופיה של גל גדות

גל גדות היא פעילה למען זכויות נשים והתבטאה נגד אי שוויון מגדרי. היא גם הייתה מעורבת בעשייה פילנתרופית, כגון תרומה ל-Time's Up Legal Defense Fund ולאיגוד החירויות האזרחיות האמריקאי. היא גם הייתה מעורבת בקמפיין #BringBackOurGirls, שהושק כדי להביא למודעות לחטיפת תלמידות בית ספר ניגריות על ידי ארגון הטרור בוקו חראם.

סיכום

גל גדות היא שחקנית ודוגמנית ישראלית שעשתה לעצמה שם בהוליווד. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידה כוונדר וומן ביקום המורחב של DC, והיא גם שיחקה בסרטים אחרים כמו מהיר ועצבני ו- Keeping Up with the Joneses. לגדות ולבעלה, ירון ורסנו, יש שתי בנות משותפות, עלמה ומאיה. גדות היא תומכת זכויות נשים והייתה מעורבת בעשייה פילנתרופית, כמו תרומה ל-Time's Up Legal Defense Fund ו-American Civil Liberties Union.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן