דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לברז מקלחת?

איך קוראים לברז מקלחת?

איך קוראים לברז מקלחת?

מהו ברז מקלחת?

ברז למקלחת הוא מכשיר המשמש לשליטה בזרימת המים במקלחת. זה ידוע גם כשסתום מקלחת, מערבל מקלחת או מערבל אמבטיה. הברז מחובר לראש המקלחת ומשמש להתאמת הטמפרטורה והלחץ של המים.

נושאים קשורים:

 

סוגי ברזי מקלחת

קיימים מספר סוגים של ברזי מקלחת. הסוגים הנפוצים ביותר הם ידית אחת, שתי ידית ושלוש ידית.

ברזים עם ידית אחת

ברזים עם ידית אחת הם הסוג הפשוט ביותר של ברז מקלחת. יש להם ידית אחת המשמשת לשליטה על זרימת המים והטמפרטורה. ברזים אלו קלים לשימוש ודורשים תחזוקה מינימלית.

ברזים עם שתי ידיות

ברזים עם שתי ידיות הם מעט יותר מורכבים מברזים עם ידית אחת. יש להם שתי ידיות, אחת למים חמים ואחת למים קרים. זה מאפשר לך להתאים את טמפרטורת המים בצורה מדויקת יותר.

ברזים עם שלוש ידיות

ברזים עם שלוש ידיות הם הסוג המורכב ביותר של ברז מקלחת. יש להם שלוש ידיות, אחת למים חמים, אחת למים קרים ואחת לראש המקלחת. זה מאפשר לך לשלוט על זרימת המים והטמפרטורה בצורה מדויקת יותר.

סוגים אחרים של ברזי מקלחת

ישנם גם סוגים אחרים של ברזי מקלחת זמינים, כגון שסתומי לחץ מאוזנים, תרמוסטטים ושסתומי הסטה. ברזים מאוזנים בלחץ שומרים על טמפרטורת מים עקבית, בעוד ברזים תרמוסטטיים שומרים על טמפרטורה עקבית גם כאשר לחץ המים משתנה. שסתומי הסטה משמשים למעבר בין שני ראשי מקלחת או יותר.

איך קוראים לברז מקלחת?

ברז מקלחת מכונה בדרך כלל שסתום מקלחת, מערבל מקלחת או מערבל אמבטיה. בהתאם לסוג הברז, ניתן להתייחס אליו גם כאל ברז בעל ידית אחת, שתי ידיות או שלוש ידיות. ניתן להתייחס לסוגים אחרים של ברזי מקלחת כשסתומי לחץ מאוזנים, תרמוסטטיים או מפנה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן