דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לברז מקלחת?

איך קוראים לברז מקלחת?

איך קוראים לברז מקלחת?

מהו ברז מקלחת?

ברז למקלחת הוא מכשיר השולט על זרימת המים במקלחת. הוא מותקן בדרך כלל בקיר המקלחת ומחובר לאספקת המים. הברז מופעל על ידי ידית או כפתור, המשמשים להפעלה וכיבוי של המים ולהתאמת הטמפרטורה והלחץ.

סוגי ברזי מקלחת

ברזי מקלחת מגיעים במגוון סגנונות ועיצובים. הסוג הנפוץ ביותר הוא הברז בעל ידית אחת, בעל ידית אחת המשמשת לשליטה על זרימת המים והטמפרטורה. סוגים נוספים של ברזי מקלחת כוללים את הברז בעל שתי ידיות, את הברז בעל שלוש ידיות, ואת הברז התלוי על הקיר.

ברז עם ידית אחת

ברז עם ידית אחת הוא הסוג הנפוץ ביותר של ברז למקלחת. יש לו ידית אחת המשמשת לשליטה על זרימת המים והטמפרטורה. הידית ממוקמת לרוב בצד הברז ומופעלת על ידי סיבובו בכיוון השעון או נגד כיוון השעון.

ברז בעל שתי ידיות

לברז שתי ידיות יש שתי ידיות, אחת לשליטה בזרימת המים ואחת לשליטה בטמפרטורה. הידיות ממוקמות לרוב בצד הברז ומופעלות על ידי סיבובן בכיוון השעון או נגד כיוון השעון.

איך קוראים לברז מקלחת?

ברז מקלחת ידוע גם כשסתום מקלחת או מערבל מקלחת. זה המכשיר השולט בזרימת המים במקלחת ומותקן בדרך כלל בקיר המקלחון.

סיכום

ברזי מקלחת הם חלק חיוני בכל מקלחון ומגיעים במגוון סגנונות ועיצובים. הסוג הנפוץ ביותר הוא הברז בעל ידית אחת, בעל ידית אחת המשמשת לשליטה על זרימת המים והטמפרטורה. סוגים נוספים של ברזי מקלחת כוללים את הברז בעל שתי ידיות, את הברז בעל שלוש ידיות, ואת הברז התלוי על הקיר. ברז מקלחת ידוע גם כשסתום מקלחת או מערבל מקלחת. למידע נוסף על ברזי מקלחת, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן