דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבנו של אדיר מילר?

איך קוראים לבנו של אדיר מילר?

איך קוראים לבנו של אדיר מילר?

מי זה אדיר מילר?

אדיר מילר הוא קומיקאי, שחקן וסופר ישראלי. הוא מוכר בעיקר בזכות תפקידיו בסדרות הטלוויזיה הישראליות "רמזור" ו"הבורר". הוא גם הופיע בסרטים כמו "ביקור הלהקה" ו"מרפסת הנשים". מילר זכה בפרסים רבים על עבודתו, ביניהם פרס האוסקר של הטלוויזיה הישראלית לשחקן הטוב ביותר בסדרה קומית.

משפחתו של אדיר מילר

אדיר מילר נשוי לשחקנית והבמאית מיכל שטמלר. לזוג שני ילדים, בן ובת. לבנם קוראים יוני מילר. יוני נולד בשנת 2006 וכיום הוא בן 14.

תחומי העניין של יוני מילר

יוני מילר הוא צעיר פעיל ויוצא. הוא נהנה לשחק כדורסל, כדורגל וטניס. הוא גם אוהב לטייל ולחקור מקומות חדשים. יוני חובב מוזיקה גדול ומנגן בגיטרה. הוא גם קורא נלהב ונהנה לקרוא ספרים על היסטוריה ומדע.

החינוך של יוני מילר

יוני מילר הוא כיום סטודנט באוניברסיטה העברית בירושלים. הוא לומד מדעי המחשב ומעוניין להמשיך בקריירה בתחום. הוא גם חבר במועדון הרובוטיקה של האוניברסיטה.

תוכניות העתיד של יוני מילר

יוני מילר בוחן בימים אלה את האפשרויות שלו לעתיד. הוא שוקל להמשיך בקריירה במדעי המחשב או ברובוטיקה. הוא מעוניין גם לחקור תחומים נוספים כמו עסקים ופיננסים.

השוואה מהירה

שֵׁם גיל תחומי עניין חינוך תוכניות עתידיות
יוני מילר 14 כדורסל, כדורגל, טניס, מוזיקה, קריאה מדעי המחשב, רובוטיקה מדעי המחשב, רובוטיקה, עסקים, פיננסים

יוני מילר הוא בנו של הקומיקאי, השחקן והסופר הישראלי אדיר מילר. כיום הוא בן 14 וסטודנט באוניברסיטה העברית בירושלים. יוני הוא צעיר פעיל ויוצא דופן שנהנה לעסוק בספורט, לטייל ולחקור מקומות חדשים. הוא גם מעריץ גדול של מוזיקה ומנגן בגיטרה. יוני בוחן בימים אלה את האפשרויות שלו לעתיד ושוקל להמשיך בקריירה במדעי המחשב או ברובוטיקה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן