דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לאשתו של ליאור נרקיס?

איך קוראים לאשתו של ליאור נרקיס?

איך קוראים לאשתו של ליאור נרקיס?

מי זה ליאור נרקיס?

ליאור נרקיס הוא זמר-יוצר ומוזיקאי ישראלי הפעיל בתעשיית המוזיקה מסוף שנות ה-90. הוא מוכר בעיקר בזכות סינגל הלהיט שלו "עין לי ארץ אחרת" שיצא ב-2001 והפך ללהיט גדול בישראל. הוא הוציא מאז כמה אלבומים והפך לדמות פופולרית בסצנת המוזיקה הישראלית.

איך קוראים לאשתו של ליאור נרקיס?

ליאור נרקיס נשוי לשחקנית והזמרת הישראלית, שירי מימון. בני הזוג התחתנו בשנת 2008 ויש להם שני ילדים משותפים. שירי מימון היא דמות פופולרית בתעשיית הבידור הישראלית והוציאה מספר אלבומים ושיחקה במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה.

מהו הרקע של שירי מימון?

שירי מימון נולדה בשנת 1981 בחיפה, ישראל. היא החלה את דרכה כזמרת בתחילת שנות ה-2000 והוציאה את אלבום הבכורה שלה בשנת 2004. מאז היא הוציאה כמה אלבומים והפכה לדמות פופולרית בסצנת המוזיקה הישראלית. כמו כן, שיחקה במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה, ביניהם הסדרה הישראלית המצליחה "סרוגים" והסרט "החוב".

מהי הקריירה המוזיקלית של ליאור נרקיס?

ליאור נרקיס החל את הקריירה המוזיקלית שלו בסוף שנות ה-90 והוציא את אלבום הבכורה שלו בשנת 2000. הוא מוכר בעיקר בזכות סינגל הלהיט שלו "עין לי ארץ אחרת" שיצא ב-2001 והפך ללהיט גדול בישראל. הוא הוציא מאז כמה אלבומים והפך לדמות פופולרית בסצנת המוזיקה הישראלית. הוא גם שיתף פעולה עם מספר מוזיקאים ישראלים נוספים והופיע במספר פסטיבלי מוזיקה.

סיכום

ליאור נרקיס הוא זמר-יוצר ומוזיקאי ישראלי הפעיל בתעשיית המוזיקה מסוף שנות ה-90. הוא נשוי לשחקנית והזמרת הישראלית, שירי מימון, ולזוג שני ילדים משותפים. שירי מימון היא דמות פופולרית בתעשיית הבידור הישראלית והוציאה מספר אלבומים ושיחקה במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה. ליאור נרקיס הוציא מספר אלבומים מאז הופעת הבכורה שלו בשנת 2000 והפך לדמות פופולרית בסצנת המוזיקה הישראלית. הוא גם שיתף פעולה עם מספר מוזיקאים ישראלים נוספים והופיע במספר פסטיבלי מוזיקה. למידע נוסף על ליאור נרקיס והקריירה המוזיקלית שלו, בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן