דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבנה של רותם סלע?

איך קוראים לבנה של רותם סלע?

איך קוראים לבנה של רותם סלע?

מי זו רותם סלע?

רותם סלע היא שחקנית, דוגמנית ומנחת טלוויזיה ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה הישראליות "השיר שלנו" ו"השיר שלנו 2". היא גם הופיעה במספר סרטים, ביניהם "הבועה" ו"החוב". סלע היא גם אם לשני בנים, ששמותיהם היו נושא להשערות רבות.

איך קוראים לבנה של רותם סלע?

לבנה הראשון של רותם סלע קוראים אליאב, ולבנה השני קוראים אמיתי. אליאב נולד בשנת 2008, ואמיתי נולד בשנת 2011. שני בניה נקראים על שם סביהם.

אליאב

אליאב הוא הבכור מבין שני בניה של רותם סלע. כיום הוא בן 11 ולומד בבית ספר בתל אביב. אליאב הוא שחקן כדורגל מוכשר ונהנה לנגן בפסנתר. הוא גם אוהד של נבחרת ישראל בכדורגל.

אמיתי

אמיתי הוא הצעיר מבין שני בניה של רותם סלע. כיום הוא בן 8 ולומד בבית ספר בתל אביב. אמיתי הוא אמן מוכשר ונהנה לנגן בגיטרה. הוא גם אוהד של נבחרת ישראל בכדורסל.

השוואה מהירה

שֵׁם גיל תחביבים קבוצה מועדפת
אליאב 11 כדורגל, פסנתר נבחרת ישראל בכדורגל
אמיתי 8 אומנות, גיטרה נבחרת ישראל בכדורסל

שני בניה של רותם סלע, אליאב ואמיתי, שניהם מוכשרים ובעלי מגוון רחב של תחומי עניין. אליאב הוא שחקן כדורגל ופסנתר, ואילו אמיתי הוא אמן ונגן גיטרה. שני הבנים אוהדים את נבחרות ישראל בענפי הספורט שלהם. רותם סלע היא אם גאה לשני בנים, אליאב ואמיתי. היא הייתה גלויה לגבי שמות בניה ותחומי העניין שלהם, ושיתפה תמונות רבות שלהם בחשבונות המדיה החברתית שלה. רותם סלע היא אם אוהבת המסורה לבניה ולרווחתם. בסך הכל שני בניה של רותם סלע, אליאב ואמיתי, שניהם מוכשרים ובעלי מגוון רחב של תחומי עניין. שניהם אוהדי נבחרות ישראל בענפי הספורט שלהם, ורותם סלע היא אמא גאה ואוהבת. למידע נוסף על רותם סלע ובניה, תוכלו לבדוק את ערוץ היוטיוב שלה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן