דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבנה השני של שירי מימון?

איך קוראים לבנה השני של שירי מימון?

איך קוראים לבנה השני של שירי מימון?

איך קוראים לבנה השני של שירי מימון?

שירי מימון היא זמרת, כותבת שירים ושחקנית ישראלית שזכתה לתהילה בתחילת שנות ה-2000. היא ידועה בעיקר בזכות סינגל הלהיט שלה "השקט שניער" ותפקידה במחזמר "שכירות". מימון נשואה לבעלה גיא זו-ארץ משנת 2006 ולזוג שני בנים משותפים. בנם הראשון של בני הזוג, שי זו-ארץ, נולד בשנת 2007. בנם השני, לעומת זאת, נותר ללא שם עד לאחרונה. בראיון למגזין הישראלי לאישה חשפה מימון כי שמו של בנה השני הוא יוני זו-ארץ. יוני הוא שם עברי שפירושו "יונה" והוא נגזר מהמילה העברית "יונה". השם קשור גם לדמות המקראית יונתן, שהיה בנו של שאול המלך וחבר קרוב של דוד. בתנ"ך, יונתן ידוע בנאמנותו ואומץ ליבו. מימון הצהירה כי היא בחרה בשם יוני כי זה שם חזק ומשמעותי. היא גם מאמינה שהשם משקף את אופיו ואישיותו של בנה.

משמעות השם יוני

השם יוני נגזר מהמילה העברית "יונה", שפירושה "יונה". יונים הן סמלים של שלום ואהבה, ולעתים קרובות הן נתפסות כשליחי אלוהים. היונה היא גם סמל לתקווה ולהתחלות חדשות. בתנ"ך, יונתן ידוע בנאמנותו ואומץ ליבו. הוא היה חבר קרוב של דוד והיה מוכן לסכן את חייו למען חברו. יונתן נודע גם בחוכמתו ובחמלתו. השם יוני קשור גם לאל היווני זאוס, שהיה מלך האלים. זאוס היה ידוע בכוחו ובעוצמתו, אך הוא נודע גם בחוכמתו ובצדקתו.

הקשר האישי של שירי מימון לשם יוני

לשירי מימון יש קשר אישי לשם יוני. היא הצהירה שהשם נבחר בגלל שהוא שם חזק ומשמעותי. היא גם מאמינה שהשם משקף את אופיו ואישיותו של בנה. מימון גם הצהירה שבחרה בשם יוני כי הוא סמל לשלום ואהבה. היא מאמינה שהשם יעזור לבנה להיות אדם חזק ורחום.

הפופולריות של השם יוני

השם יוני הולך וגדל בישראל. לפי נתוני הלשכה המרכזית הישראלית לסטטיסטיקה, השם יוני היה השם ה-15 הפופולרי ביותר עבור בנים בשנת 2018. השם הפך פופולרי גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, שם הוא היה השם ה-617 הפופולרי ביותר עבור בנים ב- 2018.

סיכום

לבנה השני של שירי מימון קוראים יוני זו-ארץ. השם יוני הוא שם עברי שפירושו "יונה" והוא נגזר מהמילה העברית "יונה". השם קשור גם לדמות המקראית יונתן, שהיה בנו של שאול המלך וחבר קרוב של דוד. השם הופך יותר ויותר פופולרי בישראל ובמדינות אחרות. מימון הצהירה כי היא בחרה בשם יוני כי זה שם חזק ומשמעותי. היא גם מאמינה שהשם משקף את אופיו ואישיותו של בנה. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

דעה אישית

אני חושבת ששירי מימון בחרה לבנה שם יפה ומשמעותי. השם יוני הוא סמל לשלום ואהבה, והוא קשור גם לדמות המקראית יונתן, שהיה ידוע בנאמנותו ובגבורה. אני חושב שהשם יוני הוא בחירה מצוינת לבנה של שירי מימון, ואני בטוח שהוא יגדל להיות אדם חזק ורחום.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן