דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לאמו של בן זיני?

איך קוראים לאמו של בן זיני?

איך קוראים לאמו של בן זיני?

מי זה בן זיני?

בן זיני הוא דמות ישראלית מפורסמת, הידועה בעבודתו הפילנתרופית ובמעורבותו בזירה הפוליטית הישראלית. הוא בנם של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין ורעייתו לאה רבין. הוא גם אחיו של ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק. בן זיני הוא דמות בולטת בנוף הפוליטי הישראלי וזוכה להערכה רבה על פועלו בתחום הצדק החברתי.

איך קוראים לאמו של בן זיני?

שמה של אמו של בן זיני הוא לאה רבין. היא נולדה בירושלים בשנת 1925 והייתה בת למשפחה יהודית בולטת. היא הייתה מורה ועובדת סוציאלית לפני שנישאה ליצחק רבין בשנת 1948. היא הייתה חברה פעילה במפלגת העבודה הישראלית והייתה תומכת חזקה בצדק חברתי וזכויות אדם. היא גם הייתה תומכת נלהבת בתהליך השלום בין ישראל לשכנותיה הערביות.

מה היה תפקידה של לאה רבין בפוליטיקה הישראלית?

לאה רבין הייתה דמות חשובה בפוליטיקה הישראלית. היא הייתה חברת כנסת, הפרלמנט הישראלי, בשנים 1969 עד 1977. היא גם הייתה חברת מפלגת העבודה הישראלית והייתה דוגלת חזקה בצדק חברתי וזכויות אדם. היא הייתה תומכת נלהבת בתהליך השלום בין ישראל לשכנותיה הערביות והייתה מתנגדת חריפה לכיבוש הגדה המערבית ורצועת עזה.

מורשת לאה רבין

לאה רבין הייתה דמות חשובה בפוליטיקה הישראלית וזכורה בזכות מחויבותה החזקה לצדק חברתי ולזכויות אדם. היא הייתה תומכת חזקה בתהליך השלום בין ישראל לשכנותיה הערביות והייתה מתנגדת חריפה לכיבוש הגדה המערבית ורצועת עזה. מורשתה מתקיימת בעבודתו של בנה בן זיני, הממשיך להיאבק למען צדק חברתי וזכויות אדם בישראל.

מה בן זיני עושה היום?

בן זיני הוא חבר פעיל בסצנה הפוליטית הישראלית והוא תומך חזק בצדק חברתי וזכויות אדם. הוא חבר במפלגת העבודה הישראלית ותומך נלהב בתהליך השלום בין ישראל לשכנותיה הערביות. הוא גם מתנגד חריף לכיבוש הגדה המערבית ורצועת עזה. הוא המייסד של קרן בן זיני, הפועלת לקידום צדק חברתי וזכויות אדם בישראל. לסיכום, שמה של אמו של בן זיני הוא לאה רבין. היא הייתה דמות חשובה בפוליטיקה הישראלית וזכורה בזכות מחויבותה החזקה לצדק חברתי ולזכויות אדם. מורשתה מתקיימת בעבודתו של בנה בן זיני, הממשיך להיאבק למען צדק חברתי וזכויות אדם בישראל. למידע נוסף על בן זיני ועבודתו, בקר ביוטיוב או בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן