דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לאמו של איתי לוי?

איך קוראים לאמו של איתי לוי?

איך קוראים לאמו של איתי לוי?

מי זה איתי לוי?

איתי לוי הוא שחקן וקומיקאי ישראלי. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסדרות הטלוויזיה "סרוגים" ו"האופה והיפה". הוא גם סטנדאפיסט מצליח והופיע במספר רב של תוכניות קומדיה.

מיהי אמא של איתי לוי?

אמו של איתי לוי היא מיכל לוי. היא שחקנית ומפיקה ישראלית ידועה. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה "סרוגים" ו"האופה והיפה". היא גם מפיקה מצליחה, לאחר שהפיקה כמה סרטים ותוכניות טלוויזיה.

הקריירה של מיכל לוי

מיכל לוי החלה את דרכה כשחקנית בתחילת שנות ה-90. היא הופיעה במספר תוכניות טלוויזיה וסרטים, ביניהם הסדרות הישראליות הפופולריות "סרוגים" ו"האופה והיפה". היא גם הפיקה כמה סרטים ותוכניות טלוויזיה, כולל "האופה והיפהפייה" שזכה לשבחים. כיום היא מנכ"לית חברת ההפקות שלה, מיכל לוי הפקות.

חיים אישיים

מיכל לוי נשואה לאביו של איתי לוי, ירון לוי. לזוג שני ילדים, איתי ואחיו הגדול יוני. מיכל לוי היא אמא מסורה ותומכת מאוד בקריירה של ילדיה.

הזוגיות של מיכל לוי ואיתי לוי

למיכל לוי ובנה איתי יש קשר הדוק. איתי מרבה להתייחס לאמו על כך שהעניקה לו השראה להמשיך בקריירה במשחק ובקומדיה. הוא אמר שהיא אחת האנשים החשובים בחייו ושהוא אסיר תודה על תמיכתה והדרכתה.

הפרסים והשבחים של מיכל לוי

מיכל לוי זכתה בפרסים ובשבחים רבים על עבודתה בקולנוע ובטלוויזיה. היא זכתה בפרס האוסקר הישראלי לשחקנית הטובה ביותר, בפרס האוסקר של הטלוויזיה הישראלית לשחקנית הטובה ביותר ובפרס מבקרי הקולנוע הישראלי לשחקנית הטובה ביותר. היא גם הייתה מועמדת לכמה פרסים נוספים, ביניהם פרס האוסקר הישראלי למפיק הטוב ביותר.

היצירה הפילנתרופית של מיכל לוי

בנוסף לקריירה המצליחה שלה בקולנוע ובטלוויזיה, מיכל לוי היא גם פילנתרופית פעילה. היא חברת הנהלה במספר ארגוני צדקה, ביניהם הקרן הישראלית לסרטן ילדים והקרן הישראלית לסרטן נשים. היא גם פטרונית של התיאטרון הלאומי הישראלי.

סיכום

מיכל לוי היא שחקנית, מפיקה ופילנתרופית מוכשרת. היא אמו של איתי לוי, שחקן וקומיקאי ישראלי מצליח. היא אם מסורה והיוותה מקור מרכזי להשראה ותמיכה בקריירה של בנה. היא זכתה להכרה גם על עבודתה בקולנוע ובטלוויזיה, ועל מאמציה הפילנתרופיים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן