דף הבית » מאמרים » איך קוראים לאבא של אלעד לוי?

איך קוראים לאבא של אלעד לוי?

איך קוראים לאבא של אלעד לוי?

מי זה אלעד לוי?

אלעד לוי הוא יזם ומשקיע ישראלי, המייסד של חברת השקעות לוי קפיטל. הוא גם חבר דירקטוריון במספר חברות, ביניהן מאיץ הסטארט-אפים הבסיסי בישראל UpWest Labs, וקרן ההון סיכון Innovation Endeavors. הוא גם חבר בארגון הנשיאים הצעירים (YPO).

איך קוראים לאבא של אלעד לוי?

אביו של אלעד לוי הוא יוסי לוי. יוסי לוי הוא איש עסקים מצליח בפני עצמו, והוא המייסד והמנכ"ל של חברת ההשקעות YL Ventures. הוא גם יו"ר הדירקטוריון של מאיץ הסטארטאפים הישראלי UpWest Labs.

הקריירה של יוסי לוי

יוסי לוי עוסק בסצנת הטכנולוגיה וההון סיכון הישראלית כבר יותר מ-30 שנה. הוא היה המייסד והמנכ"ל של קרן ההון סיכון Magma Venture Partners, שהיה שותף להקמתה בשנת 2000. הוא היה גם יו"ר הדירקטוריון של מאיץ הסטארט-אפים הישראלי UpWest Labs. יוסי לוי הוא מנטור ויועץ לסטארטאפים רבים, והוא נואם תדיר בכנסים ואירועים.

פילוסופיית ההשקעות של יוסי לוי

ליוסי לוי יש פילוסופיית השקעות לטווח ארוך. הוא מאמין בהשקעה בחברות בעלות חזון ברור וצוות חזק, והוא מחפש חברות שיש להן פוטנציאל להפוך למובילות שוק. הוא גם מחפש חברות שמחדשות ומשבשות שווקים קיימים. יוסי לוי גם מאמין חזק בכוח של נטוורקינג ובניית מערכות יחסים.

העצה ליזמים של יוסי לוי

ליוסי לוי יש כמה עצות ליזמים שמחפשים לקבל מימון לסטארטאפים שלהם. הוא מאמין שיזמים צריכים להתמקד בבניית צוות חזק ובמוצר נהדר, והם צריכים להיות מוכנים לעבוד קשה ולהקריב קורבנות כדי להצליח. הוא גם מאמין בכוחם של נטוורקינג ובניית מערכות יחסים, והוא מעודד יזמים לפנות למשקיעים ולשותפים פוטנציאליים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן