דף הבית » כיצד ניתן » כיצד לקבל דרכון הולנדי לבן זוג

כיצד לקבל דרכון הולנדי לבן זוג

כיצד לקבל דרכון הולנדי לבן זוג

מבוא

אם אתה נשוי לאזרח הולנדי וברצונך לקבל דרכון הולנדי, המדריך הזה יעזור לך להבין את התהליך. קבלת דרכון הולנדי לבן זוג הוא תהליך פשוט יחסית, אך הוא מצריך מעט ניירת וכמה שלבים. להלן מדריך שלב אחר שלב שיעזור לך לקבל דרכון הולנדי לבן הזוג שלך.

שלב 1: אסוף את המסמכים הדרושים

הצעד הראשון בהוצאת דרכון הולנדי לבן/בת הזוג הוא איסוף המסמכים הנדרשים. תצטרך לספק הוכחה לנישואיך, דרכון בתוקף ואישור שהייה הולנדי תקף. כמו כן, תצטרכו לספק הוכחה לזהות של בן הזוג, כגון תעודת לידה או תעודת זהות לאומית.

הוכחת נישואין

המסמך הראשון שתצטרכו לספק הוא הוכחה לנישואיכם. זו יכולה להיות תעודת נישואין או תעודת שותפות אזרחית. אם אתה נשוי במדינה זרה, ייתכן שיהיה עליך לתרגם את תעודת הנישואין להולנדית.

דרכון בתוקף

המסמך השני שתצטרכו לספק הוא דרכון בתוקף. זה חייב להיות מונפק על ידי המדינה שבה אתה מתגורר כעת. אם אין לך דרכון תקף, תצטרך להגיש בקשה לפני שתוכל להגיש בקשה לדרכון הולנדי.

אישור מגורים הולנדי בתוקף

המסמך השלישי שתצטרכו לספק הוא אישור שהייה הולנדי תקף. זה חייב להיות מונפק על ידי ממשלת הולנד וחייב להיות תקף לפחות שישה חודשים. אם אין לך אישור שהייה תקף, תצטרך להגיש בקשה לאישור כזה לפני שתוכל להגיש בקשה לדרכון הולנדי.

שלב 2: שלח את הבקשה

לאחר שאספתם את כל המסמכים הנדרשים, תוכלו להגיש את הבקשה לקבלת דרכון הולנדי. יהיה עליך למלא טופס בקשה ולהגיש אותו לשגרירות הולנד או לקונסוליה במדינתך. כמו כן, יהיה עליך לספק את המסמכים הנדרשים ולשלם את העמלות הרלוונטיות.

שלב 3: המתן לדרכון

לאחר הגשת הבקשה שלך, תצטרך להמתין להגעת הדרכון. זמן הטיפול בדרכון הולנדי עשוי להשתנות בהתאם למדינה בה אתה גר. ברוב המקרים, הדרכון יגיע תוך מספר שבועות.

סיכום

קבלת דרכון הולנדי לבן/בת הזוג הוא תהליך פשוט יחסית. עם זאת, זה דורש קצת ניירת וכמה שלבים. על ידי ביצוע השלבים המתוארים במדריך זה, תוכל לקבל דרכון הולנדי עבור בן הזוג שלך בזמן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן