דף הבית » איך » איך לרדת 5 קילו בשבוע: טיפים חשובים ומקוריים

איך לרדת 5 קילו בשבוע: טיפים חשובים ומקוריים

איך לרדת 5 קילו בשבוע

ירידה במשקל היא משימה קשה עבור רוב האנשים. לא קל לאכול בריא ולהתאמן באופן עקבי.

נושאים קשורים:

 

הדרך הטובה ביותר להתחיל לרדת במשקל היא על ידי הצבת מטרה. עליך ליצור תוכנית שתוכל לדבוק בה ולוודא שאתה עוקב אחר ההתקדמות שלך כדי לשמור על מוטיבציה.

הנה כמה טיפים כיצד לעשות זאת:

-התאמן שלוש פעמים בשבוע במשך 30 דקות.

-אכלו בריא והימנעו מג’אנק פוד.

-שתו הרבה מים, במיוחד לפני ואחרי אימון.

-הימנע מאלכוהול, עישון וסמים.

איך לרדת 5 ק”ג בצום לסירוגין

לצום לסירוגין הוכח כבעל יתרונות רבים, כגון ירידה במשקל והגברת רמות האנרגיה. זה גם קל יותר מדיאטה וניתן לעשות זאת במאמץ קטן.

ירידה במשקל היא קשה מספיק ללא הלחץ הנוסף של הצורך לעקוב אחר תוכנית דיאטה קפדנית. צום לסירוגין הוכח כיעיל הרבה יותר מתכניות דיאטה אחרות, מכיוון שהוא מאפשר לך לאכול מה שאתה רוצה, אבל בכמויות קטנות יותר.

תוכנית הצום לסירוגין היא פשוטה: אתה אוכל את הארוחה הראשונה שלך בשעה 12:00 ולאחר מכן צם במשך 16 שעות עד לארוחה הבאה שלך בשעה 8 בבוקר למחרת. לאחר תקופה זו של 16 שעות, אתה יכול לאכול מה שאתה רוצה עד לארוחה הבאה שלך ב-8 בבוקר למחרת. מחזור זה חוזר על עצמו במשך חמישה ימים ברציפות.

דיאטת גמילה כדי לרדת 5 ק”ג בשבוע

בעוד שדיאטות גמילה אינן מיועדות לכולם, הן יכולות להיות דרך בטוחה ויעילה לרדת במשקל. הם עוזרים לשטוף את הגוף מרעלים ועוזרים לנפש להיות בריאה יותר.

דיאטות ניקוי רעלים הן טרנד פופולרי שקיים כבר עשרות שנים. אומרים שדיאטות ניקוי רעלים יכולות לעזור לרדת עד 5 ק”ג בשבוע. אבל עם הירידה המהירה הזו מגיעה עלייה מהירה במשקל, ולכן חשוב לנקוט משנה זהירות בבחירת אחד.

ניקוי רעלים מהתזונה שלך עוזר לך להרגיש טוב יותר ומעניק לך יותר אנרגיה, מה שמקל עליך לנהל את חיי היום יום שלך.

דיאטת הגמילה כוללת צריכת מזונות דלים בקלוריות, עשירים בסיבים ועשירים בחומרים מזינים ומינרלים. זה כולל גם שתייה מרובה של מים ותה צמחים תוך הימנעות מקפאין, אלכוהול, מזון מעובד וסוכר.

דיאטת הגמילה הוכחה כיעילה מכיוון שהיא עוזרת לגוף להשיל משקל עודף של מים וכן רעלים כמו אלכוהול או סמים.

דיאטת ניקוי רעלים מאפשרת לך לנקות את הגוף מרעלים ולרדת במשקל בו זמנית. זה גם עוזר עם בעיות נפשיות כמו חרדה ודיכאון, הנגרמים בדרך כלל על ידי גורמים סביבתיים כמו זיהום, כימיקלים וכו’.

הדבר החשוב ביותר בדיאטה הזו הוא שהיא נמשכת רק 7 ימים, כך שהיא לא תהיה קשה מדי על הארנק או על לוח הזמנים.

להוריד 5 ק”ג בשבוע מובטח ללא פעילות גופנית

זו שאלה נפוצה שאנו מקבלים קורבנות של אנשים שרוצים לרדת רק הם בטוחים איך לעשות זאת. ישנן שתי דרכים לעשות זאת. או על ידי דיאטה קטוגנית או דיאטה עם גירעון קלורי.

אתה צריך לשרוף יותר קלוריות ממה שאתה צריך. זהו העיקרון של דיאטת הגירעון הקלורי. אנשים צריכים לעשות זאת על ידי ביצוע פעילויות יומיומיות כמו הליכה או דיאטה, אבל זה לא המקרה עבור כולם.

ירידה ללא פעילות גופנית יכולה להיעשות על ידי שימוש במחשבון גירעון קלורי ומעקב אחר ההתקדמות שלך באינטרנט.

אם אתם מחפשים דרך אחרת לעשות עבודה הרבה, טרנד דיאטה חדש הגיע לתקשורת. היא נקראת דיאטת “הורד 5 ק”ג בשבוע מובטח ללא פעילות גופנית” היא מבטיחה לעזור לך להוריד קילוגרמים תוך שבוע אחד בלבד.

הירידה של 5 ק”ג בשבוע מובטחת ללא דיאטת פעילות גופנית מבוססת על הרעיון של צום לסיטין. זה דומה לתזונה הקטוגנית הפופולרית אכילה רק בין 10-12 שעות כל יום וצום של 16-18 שעות בכל יום.

צום לסירוגין אינו מומלץ לכולם שהוא יכול להוביל לוואי כמו עייפות, סחרחורת, בעיות שינה, התכווצויות שרירים, כאבי ראש וריח רע מהפה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן