דף הבית » כיצד ניתן » איך להאריך שמלה

איך להאריך שמלה

איך להאריך שמלה

תוכן העניינים

איך להאריך שמלה

שמלה קצרה מדי יכולה להוות זיוף אופנתי גדול. למרבה המזל, יש דרך קלה לעשות שמלה ארוכה יותר מבלי שתצטרך לקנות חדשה. כל מה שאתה צריך זה קצת בד, מחט וחוט, ועוד כמה מצרכים. הנה מדריך שלב אחר שלב להארכת שמלה.

נושאים קשורים:

 

שלב 1: מדוד את השמלה

הצעד הראשון הוא למדוד את השמלה כדי לקבוע כמה בד תצטרך להוסיף. אם השמלה קצרה מדי, מדדי את האורך שאת רוצה שתהיה, ואז תחסירי את אורך השמלה. זה ייתן לך את כמות הבד שאתה צריך להוסיף.

שלב 2: גזרו את הבד

ברגע שאתה יודע כמה בד אתה צריך, זה הזמן לחתוך אותו. אם את משתמשת בבד מעוצב, ודא שהדוגמה הולכת לאותו כיוון של השמלה. גזרו את הבד לאורך שמדדתם בשלב 1.

שלב 3: הוסף מכפלת

כדי לוודא שהבד לא יתפרק, תצטרך להוסיף מכפלת. קפלו את הבד פעמיים, ואז השתמשו בתפר ישר כדי לתפור אותו למקומו. ודא שהשולי אחיד וישר.

שלב 4: תפור את המכפלת

עכשיו הגיע הזמן לתפור את המכפלת לשמלה. התחל בחלק התחתון של השמלה והתקדם למעלה. ודא שהמכפלת אחידה וישרה תוך כדי התפירה. ברגע שאתה מגיע לראש השמלה, קשר את החוט.

שלב 5: גהץ את המכפלת

לאחר תפירת המכפלת, הגיע הזמן לגהץ אותה. השתמש בחום נמוך ולחץ על המכפלת שטוחה. זה יבטיח שהבד יהיה חלק ואחיד.

וזה הכל! עכשיו יש לך שמלה באורך המושלם. בעזרת כמה צעדים פשוטים תוכלי להפוך שמלה ארוכה יותר מבלי שתצטרך לקנות חדשה.

סיכום

הארכת שמלה היא דרך מצוינת לגרום לשמלה ישנה להיראות שוב חדשה. עם כמה צעדים פשוטים וקצת בד, תוכלי להפוך שמלה ארוכה יותר מבלי שתצטרך לקנות חדשה. אז בפעם הבאה שיש לך שמלה קצרה מדי, נסו את המדריך הקל הזה ותוכלו להפוך אותה באורך המושלם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן