דף הבית » איך » איך לדעת אם האינסטגרם שלך נפרץ

איך לדעת אם האינסטגרם שלך נפרץ

2023-05-25 23:39:00+02:00

מה זה האקינג באינסטגרם?

פריצת אינסטגרם היא כאשר מישהו מקבל גישה לא מורשית לחשבון האינסטגרם שלך. ניתן לעשות זאת על ידי ניחוש הסיסמה שלך, שימוש בתוכנה זדונית או ניצול פרצות אבטחה. ברגע שיש להם גישה לחשבון שלך, הם יכולים לעשות הכל, החל משינוי פרטי הפרופיל שלך ועד למחיקת הפוסטים והתמונות שלך.

סימן שהאינסטגרם שלך נפרץ

אם אתה חושד שחשבון האינסטגרם שלך נפרץ, יש כמה סימנים שצריך לשים לב אליהם. הסימן הראשון הוא אם אתה מבחין בשינויים כלשהם בפרטי הפרופיל שלך. זה כולל שינויים בתמונת הפרופיל, הביוגרפיה או שם המשתמש שלך. אם אתה מבחין באחד מהשינויים האלה, סביר להניח שמישהו השיג גישה לחשבון שלך. סימן נוסף הוא אם אתה מתחיל לקבל הודעות מוזרות מאנשים שאתה לא מכיר. זה יכול להיות סימן לכך שהחשבון שלך שימש לשליחת הודעות ספאם. לבסוף, אם אתה מבחין בפוסטים או תמונות כלשהן בחשבון שלך שלא פרסמת, סביר להניח שמישהו השיג גישה לחשבון שלך.

מה לעשות אם האינסטגרם שלך נפרץ

אם אתה חושב שחשבון האינסטגרם שלך נפרץ, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לשנות את הסיסמה שלך. הקפד לבחור סיסמה חזקה שקשה לנחש. לאחר מכן, עליך לבדוק את פרטי הפרופיל שלך כדי לוודא שלא בוצעו שינויים. אם אתה מבחין בשינויים כלשהם, עליך לשנות אותם בחזרה למצב הקודם. לבסוף, עליך לבדוק את הפוסטים והתמונות שלך כדי לוודא שלא נוספו פוסטים או תמונות לא מורשים. אם תמצא כאלה, עליך למחוק אותם מיד.

דווח על הפריצה

לאחר שביצעתם את הצעדים שלמעלה, עליכם לדווח על הפריצה לאינסטגרם. אתה יכול לעשות זאת על ידי מעבר לקטע "מרכז העזרה" של אתר אינסטגרם ובחירה ב"דווח על בעיה".

אבטח את חשבונך

כדי לוודא שהחשבון שלך מאובטח, עליך להפעיל אימות דו-גורמי. זה ידרוש ממך להזין קוד שנשלח לטלפון או לכתובת הדוא"ל שלך בכל פעם שאתה מתחבר. עליך גם להקפיד להשתמש בסיסמה חזקה שקשה לנחש. כדאי גם להימנע משימוש באותה סיסמה עבור מספר חשבונות.

מניעת פריצות עתידיות

כדי למנוע פריצות עתידיות, עליך להיות זהיר בעת לחיצה על קישורים או הורדת קבצים. כדאי גם להימנע משימוש ברשתות Wi-Fi ציבוריות, מכיוון שהן עלולות להיות פגיעות להאקרים. לבסוף, עליך להיות מודע להונאות דיוג. אלו הודעות דוא"ל או הודעות שנראות ממקור לגיטימי, אבל הן למעשה מהאקר שמנסה לקבל גישה לחשבון שלך. אם תבצע את השלבים הבאים, תוכל לעזור להגן על חשבון האינסטגרם שלך מפני פריצה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן