דף הבית » איך » איך לגרום לוויליגר למכור את מה שאתה רוצה במיינקראפט

איך לגרום לוויליגר למכור את מה שאתה רוצה במיינקראפט

2023-05-20 10:21:00+02:00

מה זה ויליגר?

ויליגר הוא כפרי במשחק הווידאו הפופולרי Minecraft. הוא סוחר שניתן למצוא בכפרי המשחק. הוא יציע לסחור בפריטים עם השחקן בתמורה לאמרגד. ויליגר הוא דרך מצוינת להשיג פריטים שאתה צריך במשחק, אבל זה יכול להיות מסובך לגרום לו למכור את מה שאתה רוצה. מדריך זה יעזור לך להבין את היסודות של מסחר עם ויליגר וכיצד להשיג את הפריטים שאתה צריך.

הבנת העסקאות של ויליגר

העסקאות של ויליגר מבוססות על מערכת חליפין פשוטה. הוא יציע פריטים בתמורה לאמרגד. הפריטים שהוא מציע יכולים להשתנות, אבל הם בדרך כלל קשורים לפריטים שיש לך במלאי. לדוגמה, אם יש לך הרבה עץ, הוא עשוי להציע לך להחליף לך אבן בתמורה לאמרגד.

לגרום לוויליגר למכור את מה שאתה רוצה

המפתח לגרום לוויליגר למכור את מה שאתה רוצה הוא להחזיק את הפריטים הנכונים במלאי שלך. אם יש לך את הפריטים שהוא רוצה, סביר יותר שהוא יציע את הפריטים שאתה רוצה בתמורה. הנה כמה טיפים להשגת הפריטים שאתה צריך מוויליגר:

1. הצטייד באמרגד

הצעד הראשון כדי לגרום לוויליגר למכור את מה שאתה רוצה הוא לוודא שיש לך מספיק אזמרגדים. אמרלדים הם המטבע של המשחק, ותצטרכו אותם כדי לבצע עסקאות עם ויליגר. אתה יכול למצוא אזמרגדים בעולם המשחק על ידי כרייה או על ידי מסחר עם שחקנים אחרים.

2. יש את הפריטים הנכונים במלאי שלך

השלב הבא הוא לוודא שיש לך את הפריטים שוויליגר רוצה במלאי שלך. זה יגרום לו להציע את הפריטים שאתה רוצה בתמורה. אתה יכול לברר אילו פריטים הוא רוצה על ידי שיחה איתו ועיון בפריטים שיש לו למכירה.

3. בצע עסקאות מרובות

לבסוף, אתה יכול לבצע עסקאות מרובות עם ויליגר כדי להשיג את הפריטים שאתה צריך. בכל פעם שתבצע עסקה, הוא יציע פריטים שונים בתמורה. זה אומר שאתה יכול לבצע עסקאות מרובות כדי להשיג את הפריטים שאתה צריך.

מסחר עם ויליגר

ברגע שיש לך את הפריטים שוויליגר רוצה ומספיק אזמרגדים, אתה יכול לעשות איתו עסקאות. כדי לבצע עסקה, פשוט בחר את הפריט שברצונך לקנות ולחץ על כפתור "סחר". לאחר מכן ויליגר יציע לך פריטים בתמורה לאמרגדים שברשותך. אם אתה לא אוהב את הפריטים שהוא מציע, אתה יכול ללחוץ על כפתור "ביטול" ולנסות שוב.

תוכן העניינים

סָעִיף תיאור
מה זה ויליגר? למד על ויליגר ותפקידו במשחק.
הבנת העסקאות של ויליגר למד על מערכת החליפין שבה משתמש ויליגר.
לגרום לוויליגר למכור את מה שאתה רוצה למד כיצד להשיג את הפריטים שאתה צריך מוויליגר.
מסחר עם ויליגר למד כיצד לבצע עסקות עם ויליגר.

סיכום

ויליגר היא דרך מצוינת להשיג את הפריטים שאתה צריך במיינקראפט. על ידי הבנת העסקאות שלו והחפצים הנכונים במלאי שלך, אתה יכול לגרום לוויליגר למכור את מה שאתה רוצה. עם קצת סבלנות וקצת אמרלד, אתה יכול להשיג את הפריטים שאתה צריך מוויליגר. אם אתה מחפש מידע נוסף על איך לגרום לוויליגר למכור את מה שאתה רוצה במיינקראפט, אתה יכול למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן