דף הבית » איך » הנה משהו שלא ידעתם על: איך לגרום למישהי להתאהב בך

הנה משהו שלא ידעתם על: איך לגרום למישהי להתאהב בך

איך לגרום למישהי להתאהב בך

מה גורם לאדם להתאהב בך? התשובה פשוטה – זו האישיות שלך והדרך שבה אתה מתקשר איתם. הנה כמה דרכים שבהן תוכל להשתמש כדי לגרום למישהו להתאהב בך:

* תהיה עצמך. הראה להם מי אתה באמת, לא מה הם רוצים לראות. אנשים נמשכים לאנשים אמיתיים וישרים, לא מזויפים או שטחיים.

* להיות עם ראש פתוח. רוב האנשים מתקשים להיות עצמם ליד מישהו שהם נמשכים אליו, כי הם מרגישים שהאדם השני ישפוט אותם על הפגמים או הטעויות שלו. זו הסיבה שחשוב לשניכם להיות פתוחים לגבי האישיות והמוזרויות של זה, כדי שאף אחד מכם לא ירגיש נשפט על ידי האדם השני.

נושאים קשורים:

 

* להיות אטרקטיבי פיזית. אין שום דבר רע בלהיות בטוח לגבי המראה הפיזי שלך, אבל אם זה רק מרכיב אחד מהמשיכה הכללית שלך אז אל תגזים – התמקד באחרים

ישנן דרכים רבות לגרום למישהו להתאהב בך. אתה יכול להיות רומנטי, מצחיק ושנון כדי לגרום לאדם לרצות להיות סביבך. דרך אחת היא להשתמש בכוח המילים שלך.

כשזה מגיע לאהבה, יש הרבה גורמים שונים שיכולים לגרום לאנשים להתאהב בך. בעוד שחלק מהאנשים נופלים מהמראה שלך, אחרים עשויים ליפול לאישיותך או לחוש ההומור שלך.

איך לגרום לה לרדוף אחריך

הרעיון לגרום לאישה לרדוף אחריך הוא מושג ישן מאוד. זה קיים משחר הימים וגברים מנסים לגרום לנשים לרדוף אחריהם במשך מאות שנים. אם אתה רוצה לדעת איך לגרום לה לרדוף אחריך, המשך לקרוא!

הדרך הישנה:

– תגרום לה להרגיש שהיא זקוקה לך: נשים נוטות יותר לרדוף אחרי גברים שמפרנסים אותם ולגרום להם להרגיש בטוחים. ניתן להשיג זאת על ידי קשובה, מתן מחמאות והיותה שם כשהיא זקוקה לך.

– היו בטוחים: ביטחון עצמי הוא המפתח למשיכת נשים. אתה צריך להאמין בעצמך כדי שהיא תאמין גם בך.

– אל תפחד לבקש עזרה או עצה מאנשים סביבך שמכירים את הבחורה יותר טוב ממך, במיוחד אם יש לה מוניטין של קשה להסתדר איתה.

יש כמה דברים שאתה צריך לעשות לפני שאתה מנסה את זה. ראשית, מצא לעצמך אישה מושכת וודא שהיא מעוניינת בך. שנית, אל תפחד לגשת אליה. שלישית, למד על הלייקים והלאים שלה כדי שתוכל להשתמש בהם נגדה. רביעית, הראה לה את הכריזמה והקסם שלך בכך שתהיה שנון ומצחיק איתה. חמישית, אל תהיה שתלטני או דוחף במאמצים שלך – פשוט תן לזה לקרות באופן טבעי!

איך לגרום לאשתך להתאהב בך מחדש

1) הראה לה שאתה מוכן לשים את הנישואים שלך במקום הראשון ושאתה מוכן לעבוד על זה ביחד.

2) לבלות איתה זמן ולהראות לה שהיא חשובה לך.

3) הראה לה שאתה רוצה עתיד איתה ורוצה את הטוב ביותר עבור שניכם.

4) ודא שהיא יודעת כמה היא חשובה לך, וכמה היא חשובה עבור חייך.

5) תפסיק לנסות לשנות אותה. היא לא זו שצריכה להשתנות. אתה זה שצריך לשנות אם אתה רוצה מערכת יחסים טובה יותר עם אשתך.

6) תפסיק לנסות לשלוט בה. היא לא זו שצריך לשלוט בה והיא תרגיש חנוק אם תנסה יותר מדי. במקום זאת, הראה לה שיש לה כוח ושהיא יכולה לעשות כל מה שהיא רוצה ללא הגבלות ממך.

זה לא קל לגרום לאשתך להתאהב בך כל פעם מחדש, במיוחד אם עשית דברים שהיא לא אוהבת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן