דף הבית » איך קוראים » איך אתה קורא לדברים הרכים שמאחורי?

איך אתה קורא לדברים הרכים שמאחורי?

איך אתה קורא לדברים הרכים שמאחורי?

איך אתה קורא לדברים הרכים שמאחורי?

כולנו יודעים מה הם, אבל האם אתה יודע איך לקרוא להם? לדברים רכים שמאחורינו, כמו כריות, כריות וסולים, יש הרבה שמות. במאמר זה, נחקור את השמות השונים של פריטים אלה.

כריות

כריות הן אחד הפריטים הרכים הנפוצים ביותר מאחורינו. בדרך כלל הם מלאים בנוצות, פלומה או סיבים סינתטיים. כריות מגיעות במגוון צורות וגדלים, וניתן להשתמש בהן הן לנוחות והן לתמיכה.

כריות

כריות דומות לכריות, אך לרוב קטנות ומוצקות יותר. הם משמשים לעתים קרובות כדי לספק תמיכה נוספת לראש, לצוואר או לגב. ניתן להשתמש בכריות גם כדי לספק נוחות נוספת בישיבה או בשכיבה.

חיזוקים

בולסטרים הם כריות גליליות ארוכות שלרוב מלאות בפוך או בנוצות. הם משמשים לעתים קרובות כדי לספק תמיכה נוספת עבור הגב או הצוואר. ניתן להשתמש בבוסטרים גם כדי לספק נוחות נוספת בשכיבה.

השוואה מהירה

פריט גודל מילוי להשתמש
כרית מגוון נוצות, פלומה, סיבים סינתטיים נוחות ותמיכה
כרית קטן יותר מוּצָק תמיכה בראש, צוואר או גב
לְחַזֵק ארוך, גלילי פלומה או נוצות תמיכה לגב או לצוואר

לסיכום, יש הרבה שמות לדברים הרכים שמאחורינו, כמו כריות, כריות, ובוסטים. כריות מלאות בדרך כלל בנוצות, פוך או סיבים סינטטיים ומגיעות במגוון צורות וגדלים. כריות הן בדרך כלל קטנות ומוצקות יותר ולעתים קרובות משמשות אותן כדי לספק תמיכה נוספת לראש, לצוואר או לגב. בולסטרים הם כריות ארוכות וגליליות, שלרוב מלאות בפוך או בנוצות ולעיתים קרובות משמשות להענקת תמיכה נוספת לגב או לצוואר. למידע נוסף על פריטים אלה, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן