דף הבית » איך קוראים » איך אתה קורא יסודות באנגלית?

איך אתה קורא יסודות באנגלית?

איך אתה קורא יסודות באנגלית?

מהן יסודות?

קרנות הן סוג של ארגון המוקדש למטרה מסוימת. הם ממומנים בדרך כלל על ידי תרומות מאנשים פרטיים, תאגידים או ארגונים אחרים. ניתן להשתמש בקרנות לתמיכה במחקר, למתן מענקים ליחידים או לארגונים, או למימון פעילויות צדקה. ניתן להשתמש בקרנות גם כדי לספק תמיכה כספית לפעילויות חינוכיות או תרבותיות.

סוגי קרנות

ישנם מספר סוגים שונים של קרנות, לכל אחד מטרה ושמה משלו. להלן כמה מסוגי הקרנות הנפוצים ביותר:

קרנות צדקה

קרנות צדקה הן ארגונים המוקדשים למתן תמיכה כספית למטרות צדקה. קרנות אלו ממומנות בדרך כלל על ידי תרומות מאנשים פרטיים, תאגידים או ארגונים אחרים. קרנות צדקה יכולות לשמש לתמיכה במחקר, למתן מענקים ליחידים או לארגונים, או למימון פעילויות צדקה.

קרנות חינוך

קרנות חינוך הן ארגונים המוקדשים למתן תמיכה כספית למטרות חינוכיות. קרנות אלו ממומנות בדרך כלל על ידי תרומות מאנשים פרטיים, תאגידים או ארגונים אחרים. ניתן להשתמש בקרנות חינוכיות לתמיכה במחקר, למתן מענקים ליחידים או לארגונים, או למימון פעילויות חינוכיות.

קרנות תרבות

קרנות תרבות הן ארגונים המוקדשים למתן תמיכה כספית למטרות תרבותיות. קרנות אלו ממומנות בדרך כלל על ידי תרומות מאנשים פרטיים, תאגידים או ארגונים אחרים. קרנות תרבות יכולות לשמש לתמיכה במחקר, למתן מענקים ליחידים או לארגונים, או למימון פעילויות תרבות.

איך נקראות קרנות באנגלית?

יסודות נקראים בדרך כלל על שם המטרה שהם מוקדשים לה. לדוגמה, קרן צדקה עשויה להיקרא "קרן הצדקה ג'ון דו", בעוד שקרן חינוכית עשויה להיקרא "קרן החינוך של ג'יין דו". בנוסף למטרה שהן מוקדשות לה, קרנות עשויות להיקרא גם על שם האדם או ארגון שהקים אותם. לדוגמה, קרן שהוקמה על ידי תאגיד עשויה להיקרא "קרן XYZ Corporation".

סיכום

קרנות הן סוג של ארגון המוקדש למטרה מסוימת. ישנם מספר סוגים שונים של קרנות, לכל אחד מטרה ושמה משלו. קרנות נקראות בדרך כלל על שם המטרה שהן מוקדשות לה, או על שם האדם או הארגון שהקים אותן. למידע נוסף על קרנות, בדוק את הסרטון הזה ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן