דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לגול עצמי באנגלית?

איך קוראים לגול עצמי באנגלית?

איך קוראים לגול עצמי באנגלית?

מהי מטרה עצמית?

שער עצמי הוא כאשר שחקן מבקיע שער מול הקבוצה שלו. זהו אירוע נדיר בספורט, ובדרך כלל נתקל בתערובת של הלם, בלבול ומבוכה. שערים עצמיים הם בדרך כלל מקריים, אבל יכולים להיות גם מכוונים.

מקור מטרות עצמיות

המונח "מטרה עצמית" מאמינים שמקורו בתחילת המאה ה-19 באנגליה. נהוג לחשוב ששימש לראשונה בכדורגל של האגודות (כדורגל) ומאוחר יותר אומץ על ידי ענפי ספורט אחרים.

כיצד מתייחסים למטרות עצמיות באנגלית

באנגלית, מטרה עצמית מכונה בדרך כלל "OG" או "OG". המונח "OG" מייצג "מטרה עצמית" והמונח "OG" מייצג "מטרה עצמית, מטרה עצמית". המונח "OGG" משמש כדי להדגיש את העובדה שהשער הובקע נגד הקבוצה של השחקן עצמו.

סוגי מטרות עצמיות

ישנם שני סוגים עיקריים של מטרות עצמיות: מקריות ומכוונות.

מטרות עצמיות בשוגג

שערים עצמיים בשוגג הם בדרך כלל תוצאה של תקשורת שגויה בין שחקנים או הערכה שגויה של מסלול הכדור. סוגים אלה של מטרות עצמיות נתקלות בדרך כלל בבלבול ובמבוכה.

מטרות עצמיות מכוונות

שערים עצמיים מכוונים הם בדרך כלל תוצאה של בועט מכוון של שחקן בכדור לשער שלו על מנת למנוע מהקבוצה היריבה להבקיע. סוגים אלה של מטרות עצמיות נתקלות בדרך כלל בהלם ובכעס.

שאלות ותשובות

ש: מה מקור המונח "מטרה עצמית"?

ת: המונח "מטרה עצמית" מקורו בתחילת שנות ה-1900 באנגליה. נהוג לחשוב ששימש לראשונה בכדורגל של האגודות (כדורגל) ומאוחר יותר אומץ על ידי ענפי ספורט אחרים.

ש: איך מתייחסים ליעדים עצמיים באנגלית?

ת: באנגלית, מטרה עצמית מכונה בדרך כלל "OG" או "OG". המונח "OG" מייצג "מטרה עצמית" והמונח "OG" מייצג "מטרה עצמית, מטרה עצמית". המונח "OGG" משמש כדי להדגיש את העובדה שהשער הובקע נגד הקבוצה של השחקן עצמו.

ש: מהם שני הסוגים העיקריים של מטרות עצמיות?

ת: שני הסוגים העיקריים של מטרות עצמיות הם מקריות ומכוונות. שערים עצמיים בשוגג הם בדרך כלל תוצאה של תקשורת שגויה בין שחקנים או הערכה שגויה של מסלול הכדור. שערים עצמיים מכוונים הם בדרך כלל תוצאה של בועט מכוון של שחקן בכדור לשער שלו על מנת למנוע מהקבוצה היריבה להבקיע.

סיכום

שער עצמי הוא כאשר שחקן מבקיע שער מול הקבוצה שלו. זהו אירוע נדיר בספורט, ובדרך כלל נתקל בתערובת של הלם, בלבול ומבוכה. המונח "מטרה עצמית" מאמינים שמקורו בתחילת שנות ה-1900 באנגליה והוא מכונה בדרך כלל "OG" או "OG" באנגלית. ישנם שני סוגים עיקריים של מטרות עצמיות: מקריות ומכוונות. שערים עצמיים בשוגג הם בדרך כלל תוצאה של תקשורת שגויה בין שחקנים או הערכה שגויה של מסלול הכדור, בעוד שערים עצמיים מכוונים הם בדרך כלל תוצאה של בועט מכוון של שחקן בכדור לשער שלו על מנת למנוע מהקבוצה היריבה להבקיע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן