דף הבית » כיצד ניתן » איך אתה יכול לקבוע בפייסבוק שהחברים שלי לא ייראו?

איך אתה יכול לקבוע בפייסבוק שהחברים שלי לא ייראו?

איך אתה יכול לקבוע בפייסבוק שהחברים שלי לא ייראו?

מהי רשימת חברים בפייסבוק?

רשימת חברים בפייסבוק היא רשימה של אנשים שהתחברת אליהם בפלטפורמת המדיה החברתית. זה כולל אנשים שקיבלת כחברים, אנשים ששלחת אליהם בקשות חברות ואנשים ששלחו לך בקשות חברות.

למה אתה רוצה להסתיר את רשימת החברים שלך?

ישנן סיבות רבות מדוע מישהו רוצה להסתיר את רשימת החברים שלו בפייסבוק. לדוגמה, אם אתה אדם פרטי ואתה לא רוצה שאחרים ידעו מי הם החברים שלך, ייתכן שתרצה לשמור על הרשימה שלך פרטית. אולי תרצה לשמור על הרשימה שלך פרטית אם אתה במערכת יחסים ולא רוצה שהשותף שלך יראה למי אתה קשור.

כיצד להגדיר את רשימת החברים שלך לפרטי

אם אתה רוצה לשמור על רשימת החברים שלך פרטית, תוכל לעשות זאת על ידי התאמת הגדרות הפרטיות שלך. הנה איך לעשות את זה:

שלב 1: עבור אל דף הגדרות הפרטיות

ראשית, עבור לדף הגדרות הפרטיות. אתה יכול למצוא דף זה על ידי לחיצה על החץ בפינה השמאלית העליונה של דף הפייסבוק שלך ובחירה ב"הגדרות".

שלב 2: בחר מי יכול לראות את רשימת החברים שלך

ברגע שאתה בדף הגדרות הפרטיות, גלול מטה אל "מי יכול לראות את רשימת החברים שלי?" סָעִיף. כאן תוכל לבחור מי יוכל לראות את רשימת החברים שלך. אתה יכול לבחור בין "ציבורי", "חברים" או "רק אני". אם תבחר "רק אני", רשימת החברים שלך לא תהיה גלויה לאף אחד אחר.

שלב 3: שמור את השינויים שלך

לאחר שבחרת מי יכול לראות את רשימת החברים שלך, לחץ על כפתור "שמור שינויים" בתחתית העמוד. השינויים שלך יישמרו כעת ורשימת החברים שלך תהיה פרטית.

על ידי ביצוע שלבים אלה, תוכל להגדיר בקלות את רשימת החברים שלך לפרטי בפייסבוק. זה יבטיח שרשימת החברים שלך לא תהיה גלויה לאף אחד אחר.

אם אתה רוצה ללמוד עוד על הגדרות הפרטיות של פייסבוק, אתה יכול לצפות בסרטון זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן