דף הבית » כיצד ניתן » איך אתה יכול להבחין בהבדל בין צפרדע לקרפד?

איך אתה יכול להבחין בהבדל בין צפרדע לקרפד?

איך אתה יכול להבחין בהבדל בין צפרדע לקרפד?

מה ההבדל בין צפרדעים וקרפדות?

צפרדעים וקרפדות הן דו-חיים, אבל יש כמה הבדלים עיקריים ביניהם. צפרדעים וקרפדות הן דו-חיים חסרות זנב, אך לצפרדעים יש בדרך כלל עור חלק ולח ורגליים ארוכות לקפיצה. לקרפדות, לעומת זאת, יש עור יבש יותר וגבשושי ורגליים קצרות יותר להליכה.

מראה חיצוני

צפרדעים בדרך כלל חלקות ולחות, בעוד שהקרפדות נוטות להיות יבשות ויבלות. לצפרדעים יש גם רגליים ארוכות יותר וכפות רגליים עם קורות, בעוד שלקרפדות יש רגליים קצרות יותר וכפות רגליים יבשות ועור. הצבע של צפרדעים וקרפדות יכול להשתנות מאוד, אבל צפרדעים בדרך כלל צבעוניות עזות יותר מאשר קרפדות.

בית גידול

צפרדעים חיות במים או בקרבתם, בעוד קרפדות נמצאות בדרך כלל ביבשה. צפרדעים הן מימיות ומימיות למחצה, בעוד שהקרפדות הן בדרך כלל יבשתיות. צפרדעים גם נוטות לחיות באזורים עם יותר צמחייה, בעוד קרפדות מעדיפות בתי גידול יבשים יותר ופתוחים יותר.

התנהגות

צפרדעים בדרך כלל פעילות יותר מקרפדות וניתן לראותן קופצות או שוחות בבריכות ובנחלים. קרפדות, לעומת זאת, נראות בדרך כלל הולכים או זוחלים על היבשה. צפרדעים גם נוטות להיות קוליות יותר מאשר קרפדות, ומשמיעות מגוון צלילי קרקור וציוץ.

סיכום

צפרדעים וקרפדות הן דו-חיים, אבל יש כמה הבדלים מרכזיים ביניהם. לצפרדעים יש עור חלק ולח ורגליים ארוכות לקפיצה, בעוד שלקרפדות יש עור יבש יותר וגבשושי ורגליים קצרות יותר להליכה. צפרדעים נמצאות בדרך כלל ליד מים, בעוד קרפדות נמצאות בדרך כלל ביבשה. צפרדעים גם בדרך כלל פעילות וקוליות יותר מאשר קרפדות. למידע נוסף על צפרדעים וקרפדות, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן