דף הבית » איך קוראים » אולם ברך אשל אברהם רמת אלחנן

אולם ברך אשל אברהם רמת אלחנן

אולם ברך אשל אברהם רמת אלחנן

מהו אולם ברך אשל אברהם רמת אלחנן?

אולם ברך אשל אברהם רמת אלחנן הינו אולם רב תכליתי הממוקם בלב העיר. הוא הוקם בשנת 2000 ומאז הפך למקום פופולרי למגוון אירועים. האולם נקרא על שמו של ברך אשל אברהם, דמות בולטת בתולדות העיר.

תולדות ברך אשל אברהם אולם רמת אלחנן

ברך אשל אברהם היה דמות בולטת בתולדות העיר. הוא היה מנהיג בקהילה היהודית המקומית והיה גורם מרכזי בפיתוח העיר. הוא היה גם פילנתרופ ונודע בנדיבותו. כהוקרה על תרומתו לעיר, נקרא האולם על שמו.

ייעודו של אולם ברך אשל אברהם רמת אלחנן

אולם ברך אשל אברהם רמת אלחנן הינו אולם רב תכליתי היכול לשמש למגוון אירועים. זהו מקום פופולרי לחתונות, כנסים, קונצרטים ואירועים אחרים. האולם משמש גם למטרות חינוכיות ומשמש לרוב בתי ספר ואוניברסיטאות מקומיות.

מאפייני אולם ברך אשל אברהם רמת אלחנן

אולם ברך אשל אברהם רמת אלחנן הינו מתקן חדיש המצויד בטכנולוגיה העדכנית ביותר. האולם מצויד במערכת סאונד משוכללת, תאורה וציוד וידאו. באולם יש גם במה גדולה ומקומות ישיבה לעד 500 איש.

אירועים באולם ברך אשל אברהם רמת אלחנן

אולם ברך אשל אברהם רמת אלחנן הוא מקום פופולרי למגוון אירועים. האולם משמש לעתים קרובות לחתונות, כנסים, קונצרטים ואירועים אחרים. האולם משמש גם למטרות חינוכיות ומשמש לרוב בתי ספר ואוניברסיטאות מקומיות.

מיקום אולם ברך אשל אברהם רמת אלחנן

אולם ברך אשל אברהם רמת אלחנן ממוקם בלב העיר. הוא נגיש בקלות באמצעות תחבורה ציבורית ונמצא במרחק הליכה מרבות מהאטרקציות של העיר.

השוואה מהירה

תכונה אולם ברך אשל אברהם רמת אלחנן
מקום בלב העיר
קיבולת 500 איש
אירועים חתונות, כנסים, קונצרטים ואירועים אחרים
צִיוּד מערכת סאונד, תאורה וציוד וידאו משוכללים

אולם ברך אשל אברהם רמת אלחנן הינו אולם רב תכליתי הממוקם בלב העיר. הוא הוקם בשנת 2000 ומאז הפך למקום פופולרי למגוון אירועים. האולם נקרא על שמו של ברך אשל אברהם, דמות בולטת בתולדות העיר. הוא מצויד במערכת סאונד משוכללת, תאורה וציוד וידאו ויכול להכיל עד 500 איש. האולם משמש לעתים קרובות לחתונות, כנסים, קונצרטים ואירועים אחרים. הוא משמש גם למטרות חינוכיות והוא משמש לעתים קרובות על ידי בתי ספר ואוניברסיטאות מקומיות. האולם נגיש בקלות בתחבורה ציבורית ונמצא במרחק הליכה מרבות מהאטרקציות של העיר. אולם ברך אשל אברהם רמת אלחנן הוא מקום מצוין לכל אירוע. זהו מתקן מודרני המצויד בטכנולוגיה העדכנית ביותר ומהווה בחירה פופולרית למגוון אירועים. בין אם אתם מחפשים מקום לחתונה, כנס, קונצרט או אירוע אחר, אולם ברך אשל אברהם רמת אלחנן הוא בחירה מצוינת. למידע נוסף על אולם ברך אשל אברהם רמת אלחנן, צפו בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן