דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין מרנג לפבלובה?

מה ההבדל בין מרנג לפבלובה?

מה זה מרנג?

מרנג הוא קינוח קל ואוורירי העשוי מחלבוני ביצה וקצפת. זה יכול לשמש כמעבר לפשטידות, טארטים וקינוחים אחרים, או שניתן יהיה לאפות אותו לעוגיה קלה ופריך. מרנג טעם לעתים קרובות עם תמצית וניל, שקדים או לימון.

כיצד להכין מרנג

יצירת מרנג היא תהליך פשוט. התחל על ידי הפרדת חלבוני הביצה מהחלמונים. מקציפים את חלבוני הביצה עד שהם יוצרים פסגות נוקשות. מוסיפים בהדרגה את הסוכר וממשיכים לשוט עד שהתערובת מבריקה ומחזיקת את צורתו. לבסוף, הוסיפו את כל החומרי הטעם הרצוי ומערבבים עד לשילוב.

מה זה PAVLOVA?

פבלובה הוא קינוח מבוסס מרנג הפופולרי במדינות רבות. זה מיוצר על ידי אפיית בסיס מרנג ומעליה עם קצפת ופירות טריים. המרנג בטעם בדרך כלל עם וניל והוא פריך מבחוץ ורך ומרשמלו מבפנים.

כיצד להכין pavlova

הפיכת פבלובה קצת יותר מעורבת מאשר להכין את מרנג. התחל בחימום מראש של התנור וברירית תבנית אפייה עם נייר קלף. מקציפים את חלבוני הביצה עד שהם יוצרים פסגות נוקשות ומוסיפים בהדרגה את הסוכר. מורחים את המרנג על נייר הקלף ואופים עד שהחוץ פריך והפנים רכים. נותנים להתקרר לחלוטין לפני שמילואים עם קצפת ופירות טריים.

מרנג ופבלובה הם שני קינוחים טעימים שלעתים קרובות מבולבלים זה לזה. עכשיו כשאתה יודע את ההבדל, למה לא לנסות לעשות את שניהם ולראות איזה מהם אתה הכי אוהב? שיהיה לך כיף ותהנה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן