דף הבית » איפה » כל מה שצריך לדעת על: איפה אפשר לאמץ גור כלבים

כל מה שצריך לדעת על: איפה אפשר לאמץ גור כלבים

איפה אפשר לאמץ גור כלבים

יש הרבה מקומות שבהם אפשר לאמץ גור. אבל אם אתם מחפשים מיקום ספציפי, המקום הטוב ביותר להתחיל בו הוא מקלט החיות המקומי שלכם.

נושאים קשורים:

 

מקלטים לבעלי חיים, חנויות לחיות מחמד וארגונים אחרים שעובדים עם כלבים יהיו לרוב יותר מסוג אחד של כלבים כך שתוכל למצוא את ההתאמה המושלמת לאורח החיים שלך. יש אנשים שמעדיפים לאמץ כלבים מבוגרים שדורשים פחות טיפול בעוד שאחרים אוהבים לאמץ גורים.

כשאתה מאמצ גור, אתה לא רק נותן לבעל החיים בית. אתה גם נותן לו הזדמנות לחיות בסביבה בטוחה ומאושרת.

ניתן לאמץ גורים ממקלטים והצלה רבים. עם זאת, יש אנשים שמעדיפים לאמץ ממגדלים או מחנויות לחיות מחמד. יש גם כמה אפשרויות אחרות לאימוץ החבר הכי טוב החדש שלך כולל:

– אמצו מחברים או בני משפחה שכבר יש להם כלבים

– לאמץ ממקלטים לבעלי חיים הקולטים תועים

– לאמץ מחברים או בני משפחה שעוברים דירה ולא יכולים לקחת את הכלבים שלהם

– לאמץ ממגדל כאשר מאמצים כלב, חשוב שתחקור את הגזע כדי לוודא שאתה מקבל את הכלב המתאים למשפחתך. גזעים מסוימים ידועים גם כקשים יותר מאחרים, אז וודא שיש לך את הניסיון והסבלנות לטפל באחד. של הכלבים האלה.

– הבן את הבעיות הבריאותיות הפוטנציאליות עבור הכלב החדש שלך

– בדוק אם המגדל בעל מוניטין ובעל גידול טוב

– השווה בין גזעים שונים כדי לוודא שאתה מקבל את ההתאמה הנכונה

– חקרו את הגזע, קבלו עדכונים על בריאותו והתנהגותו , ולמד על כל נושא הקשור כשאתה מאמצ גור, אתה לא רק נותן לחיה בית. אתה גם נותן לו הזדמנות לחיות בסביבה בטוחה ומאושרת. ניתן לאמץ גורים ממקלטים והצלה רבים. עם זאת, יש אנשים שמעדיפים לאמץ ממגדלים או מחנויות לחיות מחמד. ישנן גם מספר אפשרויות אחרות לאימוץ החבר הטוב החדש שלך כולל:

כלבלאב

כלבים אהובים ומפונקים על ידי בני אדם במשך מאות שנים. הם היו בני לוויה לבני אדם מאז הופעת הציוויליזציה.

לעתים קרובות אנשים אוהבים כלבים על אהבתם ונאמנותם הבלתי מותנית שהם מראים כלפי בעליהם. אבל מה עם האהבה שמפגינים כלבים כלפי אנשים אחרים?

זה לא נדיר לראות כלבים במקלט או במרכז להצלת בעלי חיים, מחכים שמישהו ייקח אותם הביתה.

אהבת כלבים היא דבר יפה. כולנו צריכים להיות מסוגלים להרגיש את האהבה הבלתי מותנית שיש לכלבים כלפינו.

הדרך הטובה ביותר להראות לכלב שלך כמה אכפת לך ממנו היא לתת לו מתנה שהם יכולים לענוד על הצווארון. יש הרבה אפשרויות לבחירתך, אבל מצאנו את האופציה המושלמת עבור חברינו הפרוותיים – שרשרת Dog Tag.

בין אם זה יום הולדת, חג המולד או סתם כי אתה רוצה להראות לכלב שלך כמה אכפת לך מהם, השרשרת הזו בטוח תגרום להם לחייך!

צער בעלי חיים

צער בעלי חיים הוא נושא רציני שזוכה לתשומת לב רבה יותר ויותר בשנים האחרונות. אנשים רבים ניהלו קמפיין נגד זה, אבל הבעיה עדיין נמשכת.

צער בעלי חיים מוגדר כגרימת סבל או פגיעה בחיה. זה נעשה בדרך כלל על ידי אלה שיש להם כוח על בעלי חיים, כמו חקלאים ומאלפי בעלי חיים.

הצורה הנפוצה ביותר של צער בעלי חיים היא פגיעה בבעלי חיים בגלל פרוותם, בשרם או באיברי גופם אחרים. אנשים מתאכזרים לרוב לבעלי חיים כאשר הם מחזיקים בחיות מחמד, למשל על ידי אי טיפול נאות בהם או על ידי נטישתם כאשר הם מזדקנים או חולים.

אכזריות כלפי בעלי חיים יכולה להיות גם פסיכולוגית במהותה, כגון הזנחת חיית מחמד כדי לשעשע מישהו אחר או ענישה של בעל חיים ללא סיבה

 

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן