דף הבית » למה אני » תירוצים למה אני לא יכול לבוא

תירוצים למה אני לא יכול לבוא

תירוצים למה אני לא יכול לבוא

תירוצים למה אני לא יכול לבוא

זה קורה לכולנו בשלב כזה או אחר. הוזמנת לאירוע או לפגישה, אבל אתה פשוט לא יכול להגיע. בין אם זה נובע מהתחייבות מוקדמת, חוסר עניין או פשוט כי אתה מעדיף להישאר בבית, יש הרבה תירוצים שתוכל להשתמש בהם כדי לצאת מההשתתפות. הנה כמה מהתירוצים הנפוצים ביותר שאנשים משתמשים בהם כאשר הם לא יכולים להגיע.

אני חולה

זהו אחד התירוצים הנפוצים ביותר שאנשים משתמשים בהם כאשר הם לא יכולים להגיע. זה גם אחד האמינים ביותר, מכיוון שקשה להתווכח עם מישהו שחולה באמת. אם אתה מרגיש תחת מזג האוויר, זה תירוץ מתאים לחלוטין לשימוש. רק תוודא שאתה לא מנצל אותו יותר מדי, אחרת אנשים עלולים להתחיל לפקפק בכנות שלך.

יש לי מחויבות מוקדמת

אם כבר תכננתם תוכניות ליום או לערב, זה תירוץ נהדר להשתמש בו. זו גם דרך טובה להימנע מהצורך להסביר מדוע אינך רוצה להשתתף באירוע. רק תוודא שאתה לא משתמש בתירוץ הזה לעתים קרובות מדי, או שאנשים יתחילו לחשוב שאתה ממציא תירוצים.

אני לא מרגיש טוב

זה דומה לתירוץ "אני חולה", אבל זה קצת יותר מעורפל. אם אתה מרגיש קצת תחת מזג האוויר אבל לא רוצה להתחייב להגיד שאתה בעצם חולה, זה תירוץ טוב להשתמש בו. זו גם דרך טובה להימנע מהצורך להסביר מדוע אינך רוצה להשתתף באירוע.

אין לי זמן

זהו תירוץ נהדר להשתמש בו אם אתה מרגיש מוצף עם ההתחייבויות הנוכחיות שלך. זו גם דרך טובה להימנע מהצורך להסביר מדוע אינך רוצה להשתתף באירוע. רק תוודא שאתה לא משתמש בתירוץ הזה לעתים קרובות מדי, אחרת אנשים עלולים לחשוב שאתה ממציא תירוצים. לא משנה באיזה תירוץ אתה משתמש, חשוב להיות מנומסים ומכבדים כשאתה דוחה הזמנה. אם אתה מרגיש המום או פשוט לא רוצה להשתתף, זה בהחלט מקובל לסרב בנימוס. רק תוודא שאתה לא משתמש יתר על המידה באף אחד מהתירוצים שהוזכרו לעיל, או שאנשים עלולים להתחיל לפקפק בכנות שלך. לסיכום, יש הרבה תירוצים שבהם אתה יכול להשתמש כאשר אתה לא יכול להגיע לאירוע או לפגישה. בין אם זה נובע מהתחייבות מוקדמת, חוסר עניין או פשוט כי אתה מעדיף להישאר בבית, יש הרבה תירוצים שתוכל להשתמש בהם כדי לצאת מההשתתפות. רק וודא שאתה מנומס ומכבד כשאתה דוחה הזמנה, ואל תשתמש יתר על המידה באף אחד מהתירוצים שהוזכרו לעיל. למידע נוסף, מצא מידע נוסף ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן