דף הבית » למה אני » סטפס למה אני משתזף

סטפס למה אני משתזף

סטפס למה אני משתזף

מדוע שיזוף מועיל

שיזוף היא פעילות פופולרית שאנשים רבים נהנים ממנה. זו יכולה להיות דרך מצוינת להירגע ולקבל זוהר בריא. אבל יש גם יתרונות רבים לשיזוף שאולי לא מודעים אליהם. הנה כמה מהסיבות מדוע שיזוף יכול להיות מועיל לבריאות שלך.

ייצור ויטמין D

אחד היתרונות העיקריים של שיזוף הוא שהוא עוזר לגוף לייצר ויטמין D. ויטמין D הוא רכיב תזונתי חיוני המסייע לגוף לספוג סידן וזרחן, החשובים לעצמות ושיניים חזקות. זה גם עוזר לגופך להילחם בזיהומים ואף יכול להפחית את הסיכון לסוגים מסוימים של סרטן.

הגנה על העור

יתרון נוסף של שיזוף הוא שהוא יכול לעזור להגן על העור שלך מקרני ה-UV המזיקות של השמש. כשאתה משתזף, הגוף שלך מייצר מלנין, שהוא מסנן קרינה טבעי שעוזר להגן על העור שלך מקרני השמש. זה יכול לעזור להפחית את הסיכון לסרטן העור ולנזק עור אחר.

משפר מצב רוח

שיזוף יכול גם להגביר את מצב הרוח. כאשר אתה משתזף, הגוף שלך משחרר אנדורפינים, שהם הורמונים שיכולים לעזור לשפר את מצב הרוח שלך ולהפחית מתח. זה יכול לעזור לך להרגיש יותר רגוע ומלא אנרגיה.

אמצעי זהירות שיש לנקוט בעת שיזוף

למרות ששיזוף יכול להועיל, חשוב לנקוט באמצעי הזהירות הדרושים בעת השיזוף. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לשמור על בטיחות בזמן השיזוף:

השתמש בקרם הגנה

חשוב להשתמש בקרם הגנה בעת השיזוף. קרם הגנה מסייע בהגנה על העור מפני קרני ה-UV המזיקות של השמש ויכול לעזור להפחית את הסיכון לסרטן העור ולנזק עור אחר. הקפידו להשתמש בקרם הגנה עם מקדם הגנה של לפחות 30 ולמרוח אותו מחדש כל שעתיים.

הגבל את הזמן שלך בשמש

חשוב גם להגביל את הזמן בשמש. נסה להגביל את מפגשי השיזוף שלך ללא יותר מ-15 דקות בכל פעם והימנע משיזוף במהלך החלק החם ביותר של היום.

לבשו ביגוד מגן

חשוב גם ללבוש ביגוד מגן בעת השיזוף. חבשו כובע, משקפי שמש ובגדים המכסים את עורכם כדי לסייע בהגנה עליו מפני קרני השמש.

סיכום

שיזוף יכול להיות דרך מצוינת להירגע ולקבל זוהר בריא. אבל חשוב לנקוט באמצעי הזהירות הדרושים בעת השיזוף כדי לסייע בהגנה על העור מפני קרני ה-UV המזיקות של השמש. הקפידו להשתמש בקרם הגנה, הגבילו את זמן השמש ולבשו ביגוד מגן. למידע נוסף על בטיחות שיזוף, בדוק את הסרטון הזה מהאקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן