דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לשקול את עצמך?

מתי כדאי לשקול את עצמך?

מתי כדאי לשקול את עצמך?

מהו הזמן הטוב ביותר לשקול את עצמך?

שקלו את עצמכם דבר ראשון בבוקר

שקילה ראשונה בבוקר היא הדרך המדויקת ביותר לעקוב אחר ההתקדמות שלך. לאחר שנת לילה שלם ולפני שאכלת משהו או שתיה, המשקל שלך יהיה המדויק ביותר. זה גם הזמן הטוב ביותר לשקול את עצמך אם אתה מנסה לרדת במשקל.

נושאים קשורים:

 

שקלו את עצמכם לאחר הפעילות הגופנית

שקילה לאחר האימון היא דרך מצוינת נוספת לעקוב אחר ההתקדמות שלך. לאחר אימון, הגוף שלך יהיה מדולדל ממשקל מים, מה שיכול לתת לך קריאה שגויה. עם זאת, אם תשקלו את עצמכם לאחר האימון, תקבלו קריאה מדויקת יותר של ההתקדמות שלכם.

שקלו את עצמכם באותו זמן בכל יום

אם אתה מנסה לעקוב אחר ההתקדמות שלך, חשוב לשקול את עצמך באותה שעה בכל יום. זה יבטיח שאתה מקבל קריאה מדויקת של ההתקדמות שלך. כמו כן, חשוב לוודא שאתה לובש את אותה כמות בגדים בכל פעם שאתה שוקל את עצמך.

שקלו את עצמכם פעם בשבוע

שקילה אחת לשבוע היא הדרך הטובה ביותר לעקוב אחר ההתקדמות שלך. זה ייתן לך קריאה מדויקת של ההתקדמות שלך לאורך זמן. כמו כן, חשוב לוודא שאתם שוקלים את עצמכם באותה שעה בכל שבוע.

שקלו את עצמכם לאחר האכילה

שקילה לאחר האכילה יכולה להיות דרך מצוינת לעקוב אחר ההתקדמות שלך. לאחר שתאכל, הגוף שלך ישמור על משקל מים מסוים, מה שעלול לתת לך קריאה שגויה. עם זאת, אם תשקלו את עצמכם לאחר האכילה, תקבלו קריאה מדויקת יותר של ההתקדמות שלכם.

שקלו את עצמכם לפני השינה

שקילה לפני השינה היא עוד דרך מצוינת לעקוב אחר ההתקדמות שלך. לפני שאתה הולך לישון, הגוף שלך יהיה מדולדל ממשקל מים, מה שיכול לתת לך קריאה שגויה. עם זאת, אם תשקלו את עצמכם לפני השינה, תקבלו קריאה מדויקת יותר של ההתקדמות שלכם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן