דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לקנות כרטיס טיסה?

מתי כדאי לקנות כרטיס טיסה?

מתי כדאי לקנות כרטיס טיסה?

מהו הזמן הטוב ביותר לקנות כרטיס טיסה?

כלל האצבע הכללי

כלל האצבע הוא להזמין את הכרטיס לפחות שבועיים מראש. זה נכון במיוחד עבור טיסות פנים, שכן המחירים נוטים לעלות ככל שמתקרבים למועד ההמראה.

גורמים המשפיעים על מחירי הכרטיסים

ישנם מספר גורמים שיכולים להשפיע על מחיר כרטיס טיסה. אלה כוללים את השעה בשנה, את היום בשבוע והשעה ביום. לדוגמה, כרטיסים נוטים להיות יקרים יותר בזמני נסיעות שיא, כגון בחודשי הקיץ או סביב חגים גדולים.

טיפים לקבלת העסקה הטובה ביותר

כדי לקבל את העסקה הטובה ביותר על כרטיס טיסה, חשוב להיות גמיש עם תאריכי ושעות הנסיעה שלך. שקול לטוס בשעות השפל, כגון טיסות מוקדם בבוקר או מאוחר בערב. אתה יכול גם לנסות להזמין את הכרטיס שלך לפחות שלושה שבועות מראש, מכיוון שהמחירים נוטים לרדת ככל שתזמינו.

שימוש בהתראות מחיר לטובתך

שימוש בהתראות מחיר יכול להיות דרך מצוינת להתעדכן בעסקאות הטובות ביותר. חברות תעופה ואתרי תיירות רבים מציעים התראות על מחירים, שיודיעו לכם כאשר מחיר הכרטיס יורד. זה יכול לעזור לך לקבל את העסקה הטובה ביותר עבור הכרטיס שלך.

בשורה התחתונה

כשמדובר בקניית כרטיס טיסה, הזמן הטוב ביותר לעשות זאת הוא לפחות שבועיים מראש. עם זאת, ישנם מספר גורמים שיכולים להשפיע על מחיר הכרטיס, ולכן חשוב להתגמש בתאריכי ובשעות הנסיעה. בנוסף, שימוש בהתראות מחירים יכול לעזור לך להתעדכן בעסקאות הטובות ביותר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן