דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לעשות מתיחות בזמן אימון למסת שריר?

מתי כדאי לעשות מתיחות בזמן אימון למסת שריר?

מתי כדאי לעשות מתיחות בזמן אימון למסת שריר?

מה זה מתיחות?

מתיחות הן חלק חשוב בכל שגרת אימון, אך היא חשובה במיוחד כאשר אתה מתאמן על מסת שריר. מתיחה עוזרת לשפר את הגמישות, להפחית את הסיכון לפציעה, ואף יכולה לעזור לשפר את הביצועים שלך. חשוב להבין מתי למתוח ולמה זה חשוב.

למה מתיחה חשובה?

מתיחות עוזרות להגביר את הגמישות וטווח התנועה, מה שיכול לעזור לשפר את הביצועים שלך בחדר הכושר. מתיחות גם עוזרות להפחית את הסיכון לפציעה בכך שהיא עוזרת לחמם את השרירים והמפרקים לפני האימון. זה גם עוזר לשפר את היציבה ולהפחית את מתח השרירים.

מתי כדאי להתמתח?

חשוב למתוח לפני ואחרי אימון. לפני אימון, מתיחות עוזרות לחמם את השרירים והמפרקים, להפחית את הסיכון לפציעה ולשפר את הביצועים. לאחר אימון, מתיחות עוזרות להפחית את המתח והכאב בשרירים, ויכולה לעזור לשפר את ההתאוששות.

אילו סוגי מתיחות כדאי לעשות?

ישנם סוגים רבים ושונים של מתיחות שיכולים להועיל בעת אימון למסת שריר. מתיחות דינמיות כוללות תנועות המחקות את התנועות של התרגיל שאתה עומד לעשות. מתיחות סטטיות כוללות החזקת עמדה למשך תקופה מסוימת. חשוב לבצע שילוב של מתיחות דינמיות וסטטיות לפני ואחרי אימון.

סיכום

מתיחות הן חלק חשוב בכל שגרת אימון, אך היא חשובה במיוחד כאשר אתה מתאמן על מסת שריר. מתיחות עוזרות לשפר את הגמישות, להפחית את הסיכון לפציעה, ואף יכולה לעזור לשפר את הביצועים שלך. חשוב להבין מתי למתוח ולמה זה חשוב. הקפידו לבצע שילוב של מתיחות דינמיות וסטטיות לפני ואחרי אימון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן