דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לעשות ביטוח תאונות אישיות?

מתי כדאי לעשות ביטוח תאונות אישיות?

מתי כדאי לעשות ביטוח תאונות אישיות?

מהו ביטוח תאונות אישיות?

ביטוח תאונות אישיות מעניק הגנה כלכלית במקרה של תאונה. זה יכול לכסות הוצאות רפואיות, אובדן שכר ואפילו קצבאות מוות. זה יכול גם לספק כיסוי עבור כיתור בשוגג, שיתוק ונכות.

מתי כדאי לעשות ביטוח תאונות אישיות?

ביטוח תאונות אישיות מומלץ בדרך כלל לכל מי שנמצא בסיכון לתאונה, כגון אלה שעובדים במקצועות מסוכנים, לוקחים חלק בפעילויות מסוכנות או מטיילים לעתים קרובות. מומלץ גם למי שיש לו הון גבוה ורוצה הגנה נוספת מפני ההפסדים הכספיים שעלולים להיגרם מתאונה.

סוגי ביטוח תאונות אישיות

כיסוי אחריות

כיסוי אחריות מספק הגנה מפני אחריות משפטית בגין נזקי גוף או רכוש שנגרמו כתוצאה מתאונה. סוג זה של כיסוי נדרש בדרך כלל עבור עיסוקים מסוימים, כגון פועלי בניין, ומומלץ גם למי שמשתתפים בפעילויות בסיכון גבוה, כגון צניחה חופשית.

כיסוי הוצאות רפואיות

כיסוי הוצאות רפואיות מעניק הגנה כספית להוצאות רפואיות שנגרמו כתוצאה מתאונה. סוג זה של כיסוי יכול לכלול שהות בבית חולים, ביקורי רופא ותרופות מרשם. זה יכול גם לכסות את העלות של פיזיותרפיה, שיקום וטיפולים רפואיים אחרים.

כיסוי שכר אבוד

כיסוי שכר אובדן מעניק הגנה כלכלית לאובדן שכר עקב תאונה. סוג זה של כיסוי יכול לספק תשלום חד פעמי לכיסוי הפסדי שכר, או שהוא יכול לספק תשלום שבועי או חודשי לכיסוי הוצאות המחיה בזמן שהמבוטח אינו מסוגל לעבוד.

כיסוי דמי מוות

כיסוי קצבת מוות מעניק תשלום חד פעמי למוטב של המבוטח במקרה של מותם עקב תאונה. כיסוי מסוג זה יכול לספק ביטחון כלכלי ליקיריו של המבוטח במקרה של מותם.

סיכום

ביטוח תאונות אישיות מעניק הגנה כלכלית במקרה של תאונה. מומלץ לכל מי שנמצא בסיכון לתאונה, כגון מי שעובד במקצועות מסוכנים, לוקח חלק בפעילויות מסוכנות או מטייל לעתים קרובות. ישנם מספר סוגים של ביטוח תאונות אישיות, כולל כיסוי חבות, כיסוי הוצאות רפואיות, כיסוי אובדן שכר וכיסוי קצבאות מוות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן