דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לנסוע לקירגיזסטן?

מתי כדאי לנסוע לקירגיזסטן?

מתי כדאי לנסוע לקירגיזסטן?

מה זה קירגיזסטן?

קירגיזסטן היא מדינה במרכז אסיה, הגובלת בקזחסטן, אוזבקיסטן, טג'יקיסטן וסין. זוהי מדינה הררית, כאשר רכס הרי טיאן שאן עובר במרכז המדינה. קירגיזסטן ידועה בנופיה המדהימים, בתרבות העתיקה ובאירוח של תושביה.

מהו הזמן הטוב ביותר לביקור בקירגיזסטן?

הזמן הטוב ביותר לבקר בקירגיזסטן תלוי במה שאתה רוצה לעשות ולראות בזמן שאתה שם. באופן כללי, חודשי הקיץ יוני, יולי ואוגוסט הם הזמנים הטובים ביותר לבקר בקירגיזסטן. מזג האוויר חם ושטוף שמש, והימים ארוכים. זהו הזמן הטוב ביותר לחקור את ההרים, לבקר בפארקים הלאומיים הרבים, ולקחת חלק בפעילויות חוצות.

מהן האטרקציות שחובה לראות בקירגיזסטן?

אגם איסיק-קול

אגם איסיק-קול הוא האגם הגדול ביותר בקירגיזסטן והאגם ההררי השני בגודלו בעולם. הוא מוקף בנוף הררי מדהים ומהווה יעד פופולרי לשחייה, שייט ופעילויות מים אחרות.

תאש רבאט

טאש רבאט הוא שיירות עתיק של דרך המשי הממוקם במחוז נארין בקירגיזסטן. זהו מבצר אבן מהמאה ה-15 שהשתמר היטב שהיה פעם תחנה חשובה בדרך המשי. כיום, זהו יעד פופולרי לתיירים.

שיר קול אגם

אגם סונג קול הוא אגם בגובה רב הממוקם במחוז נארין בקירגיזסטן. הוא מוקף בנוף הררי מדהים ומהווה יעד פופולרי לקמפינג, רכיבה על סוסים ופעילויות חוצות אחרות.

מגדל בוראנה

מגדל בוראנה הוא צריח מהמאה ה-12 הממוקם במחוז צ'וי בקירגיזסטן. זהו אחד המונומנטים הבודדים שנותרו מהאימפריה הקרחאנית ומהווה יעד פופולרי לתיירים.

הפארק הלאומי עלא-ארצ'ה

הפארק הלאומי עלא-ארצ'ה הוא פארק הררי מדהים הממוקם במחוז צ'וי בקירגיזסטן. הוא ביתם של קרחונים, כרי דשא אלפיניים ומגוון חיות בר. זהו יעד פופולרי לטיולים רגליים, קמפינג ופעילויות חוצות אחרות.

אוש

אוש היא העיר השנייה בגודלה בקירגיזסטן והיא ממוקמת בעמק פרגנה. הוא ידוע בבזארים התוססים שלו, בארכיטקטורה המסורתית ובאנשים הידידותיים. זהו יעד פופולרי לתיירים.

סיכום

קירגיזסטן היא מדינה יפהפייה עם תרבות ייחודית ונופים מדהימים. הזמן הטוב ביותר לבקר בקירגיזסטן הוא בחודשי הקיץ יוני, יולי ואוגוסט. יש הרבה אטרקציות שחובה לראות בקירגיזסטן, כולל אגם איסיק-קול, טאש רבאט, אגם סונג קול, מגדל בוראנה, הפארק הלאומי עלא-ארצ'ה ואוש. למידע נוסף, בקר בדף ויקיפדיה על קירגיזסטן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן