דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לנסוע לסין?

מתי כדאי לנסוע לסין?

מתי כדאי לנסוע לסין?

הזמן הטוב ביותר בשנה לבקר בסין

שיקולי מזג אוויר

הזמן הטוב ביותר לבקר בסין תלוי בסוג מזג האוויר המועדף עליך. חודשי הקיץ (יוני-אוגוסט) חמים ולחים ברוב חלקי הארץ, בעוד שחודשי החורף (דצמבר-פברואר) יכולים להיות קרים ויבשים. האביב (מרץ-מאי) והסתיו (ספטמבר-נובמבר) הם בדרך כלל הזמנים הטובים ביותר לביקור, שכן הטמפרטורות מתונות והשמים בדרך כלל בהירים.

נושאים קשורים:

 

שיקולי הפסטיבל

אם אתם מחפשים לחוות כמה מהפסטיבלים הייחודיים של סין, כדאי לתכנן את הביקור שלכם סביב ראש השנה הסיני, שחל בדרך כלל בסוף ינואר או תחילת פברואר. פסטיבלים פופולריים אחרים כוללים את פסטיבל צ’ינגמינג (אפריל), פסטיבל סירות הדרקון (יוני) ופסטיבל אמצע הסתיו (ספטמבר).

הזמנים הטובים ביותר של החודש לבקר בסין

הימנעות מהמונים

אם אתה רוצה להימנע מההמונים, הזמנים הטובים ביותר לבקר בסין הם באמצע החודש. זה כאשר רוב הסינים נמצאים בעבודה או בבית הספר, כך שאטרקציות תיירותיות יהיו פחות עמוסות. כמו כן, מומלץ להימנע מסופי שבוע וחגים, שכן אלו הם הזמנים העמוסים ביותר.

קבלת המבצעים הטובים ביותר

אם אתם מחפשים לקבל את הדילים הטובים ביותר על טיסות ומלונות, הזמנים הטובים ביותר לבקר בסין הם במהלך השבוע הראשון והאחרון של החודש. זה כאשר חברות תעופה ומלונות מריצים לעתים קרובות מבצעים והנחות מיוחדות.

הזמנים הטובים ביותר בשבוע לביקור בסין

הימנעות מהמונים

הזמנים הטובים ביותר לבקר בסין במהלך השבוע הם שלישי, רביעי וחמישי. אלו הם הימים בהם רוב הסינים נמצאים בעבודה או בלימודים, כך שאטרקציות תיירותיות יהיו פחות עמוסות.

קבלת המבצעים הטובים ביותר

אם אתם מחפשים לקבל את הדילים הטובים ביותר על טיסות ומלונות, הזמנים הטובים ביותר לבקר בסין הם במהלך סופי השבוע. זה כאשר חברות תעופה ומלונות מריצים לעתים קרובות מבצעים והנחות מיוחדות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן