דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לנסוע לווייטנאם?

מתי כדאי לנסוע לווייטנאם?

מתי כדאי לנסוע לווייטנאם?

מהו הזמן הטוב ביותר לבקר בוייטנאם?

שיקולי מזג אוויר

הזמן הטוב ביותר לבקר בוייטנאם תלוי באיזה מזג אוויר אתם מעדיפים. בצפון וייטנאם יש אקלים סובטרופי לח עם ארבע עונות שונות. חודשי הקיץ (מאי עד אוגוסט) חמים ולחים עם טמפרטורות שמגיעות עד 35°C (95°F). חודשי החורף (נובמבר עד מרץ) יכולים להיות קרירים ויבשים עם טמפרטורות יורדות ל-10°C (50°F). בדרום וייטנאם יש אקלים טרופי עם שתי עונות שונות. העונה הרטובה (מאי עד אוקטובר) חמה ולחה עם טמפרטורות שמגיעות עד 35°C (95°F). העונה היבשה (נובמבר עד אפריל) קרירה ויבשה יותר עם טמפרטורות יורדות ל-20°C (68°F).

עונות שיא הנסיעות

עונת השיא של הטיולים בווייטנאם היא מנובמבר עד אפריל כאשר מזג האוויר קריר ויבש יותר. זוהי גם התקופה העמוסה ביותר בשנה לתיירות, כך שכדאי לצפות למחירים גבוהים יותר ולאטרקציות עמוסות יותר. עונת הכתפיים (מאי עד אוקטובר) היא זמן מצויין לביקור מכיוון שמזג האוויר עדיין חם והמחירים נמוכים יותר. זהו גם זמן מצוין לבקר בחופים בדרום וייטנאם.

פסטיבלים ואירועים

וייטנאם היא ביתם של פסטיבלים ואירועים רבים במהלך השנה. אם אתם מחפשים לחוות את התרבות של וייטנאם, שווה לתכנן את הטיול סביב אחד מהאירועים הללו. כמה מהפסטיבלים הפופולריים ביותר כוללים את פסטיבל Hue באפריל, פסטיבל הוי אן לנטרן באוגוסט ופסטיבל הסרטים הבינלאומי של האנוי בדצמבר.

סיכום

הזמן הטוב ביותר לבקר בוייטנאם תלוי באיזה מזג אוויר אתם מעדיפים ואיזו חוויה אתם מחפשים. עונת השיא של הנסיעות היא מנובמבר עד אפריל כאשר מזג האוויר קריר ויבש יותר. עונת הכתפיים (מאי עד אוקטובר) היא זמן מצויין לביקור מכיוון שהמחירים נמוכים יותר ומזג האוויר עדיין חם. אם אתם מחפשים לחוות את התרבות של וייטנאם, שווה לתכנן את הטיול שלכם סביב אחד מהפסטיבלים והאירועים הרבים לאורך השנה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן