דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לנסוע לבנגקוק?

מתי כדאי לנסוע לבנגקוק?

מתי כדאי לנסוע לבנגקוק?

בנגקוק: עיר של ניגודים

מזג האוויר בבנגקוק

בנגקוק היא עיר טרופית, עם הטמפרטורות הנמוכות בממוצע של 22°C (72°F) בדצמבר ועד לשיא ממוצע של 35°C (95°F) באפריל. העיר חווה שלוש עונות שונות: חמה, גשומה וקרירה. העונה החמה נמשכת ממרץ עד יוני, העונה הגשומה מיולי עד אוקטובר, והעונה הקרירה מנובמבר עד פברואר.

נושאים קשורים:

 

הזמן הטוב ביותר לבקר בבנגקוק

הזמן הטוב ביותר לבקר בבנגקוק הוא במהלך העונה הקרירה, מנובמבר עד פברואר. זה כאשר העיר חווה את הטמפרטורות המתונות ביותר שלה ואת כמות המשקעים הנמוכה ביותר. זוהי גם התקופה העמוסה ביותר בשנה עבור תיירים, ולכן עדיף להזמין את הלינה והטיסות זמן רב מראש.

דברים לעשות בבנגקוק

בנגקוק היא עיר של ניגודים, עם משהו לכל אחד. מהמקדשים הנוצצים והשווקים השוקקים ועד חיי הלילה התוססים ואוכל רחוב טעים, יש הרבה מה להעסיק אותך. אטרקציות פופולריות כוללות את הארמון הגדול, וואט פו ווואט ארון, כמו גם השווקים הצפים וצ’יינה טאון.

טיפים לביקור בבנגקוק

הקפידו להתלבש כראוי בעת ביקור במקדשים ובאתרים דתיים אחרים. זה אומר לכסות את הכתפיים והברכיים וללבוש בגדים קלים ונושמים. חשוב גם לשמור על לחות במזג האוויר החם, ולשאת איתך בקבוק מים בכל עת.

איך להתנייד בבנגקוק

בנגקוק היא עיר רחבת ידיים, והדרך הטובה ביותר להתנייד היא במונית או בטוק-טוק. גם מערכת התחבורה הציבורית טובה, עם אוטובוסים, רכבות והרכבת העילית פועלים כולם באופן קבוע. אם אתם מרגישים הרפתקנים, תוכלו גם לחקור את העיר ברגל או באופניים.

איפה לשהות בבנגקוק

בבנגקוק יש מגוון רחב של אפשרויות לינה, החל מבתי הארחה בתקציב נמוך ועד למלונות יוקרה. אזורים פופולריים לשהות בהם כוללים את Sukhumvit, Silom ו-Khao San Road. אתה יכול גם למצוא שפע של אפשרויות Airbnb בעיר.

תכנון הטיול לבנגקוק

כאשר מתכננים את הטיול לבנגקוק, חשוב לחקור את הזמן הטוב ביותר לבקר בו, המקומות הטובים ביותר לשהות בהם, והדברים הטובים ביותר לעשות. כמו כן, מומלץ להזמין מקומות לינה וטיסות מראש כדי למנוע אכזבה. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן