דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לנסוע לאיים הקנריים?

מתי כדאי לנסוע לאיים הקנריים?

מתי כדאי לנסוע לאיים הקנריים?

מבוא

האיים הקנריים הם ארכיפלג יפהפה הממוקם מול חופי מרוקו באוקיינוס האטלנטי. עם האקלים שטוף השמש, החופים המדהימים והתרבות התוססת, האיים הקנריים הם יעד פופולרי למטיילים מכל העולם. אבל מתי הזמן הטוב ביותר לבקר באיים הקנריים?

מזג אוויר

באיים הקנריים יש אקלים חם ושטוף שמש כל השנה, אבל הזמן הטוב ביותר לבקר בו הוא במהלך חודשי האביב והקיץ. הטמפרטורות נעות בין 20 מעלות צלזיוס (68 מעלות צלזיוס) נוחות בחורף ועד 28 מעלות צלזיוס (82 מעלות פרנהייט) בקיץ. האיים ירדו גם יותר גשם במהלך חודשי החורף, כך שאם אתם מחפשים חופשת חוף שטופת שמש, הזמן הטוב ביותר ללכת הוא במהלך הקיץ.

פסטיבלים ואירועים

האיים הקנריים הם ביתם של מספר פסטיבלים ואירועים במהלך השנה. הגדול והפופולרי ביותר הוא הקרנבל, שמתקיים בפברואר ומרץ. זהו זמן נהדר לבקר בו אם אתם מחפשים אווירה תוססת והרבה כיף. פסטיבלים פופולריים אחרים כוללים את פיאסטה דה סן חואן ביוני, פסטיבל דה לה מוזיקה ביולי ופסטיבל דה לה קנסיון באוגוסט.

דברים לעשות

האיים הקנריים מציעים מגוון רחב של פעילויות למבקרים. מטיולי הליכה ורכיבה על אופניים ועד ספורט מים וגולף, יש משהו לכולם. האיים הם גם ביתם של כמה מהחופים הטובים ביותר באירופה, אז הקפידו להקדיש זמן להירגע ולספוג את השמש. למי שמחפש קצת תרבות, יש שפע של מוזיאונים, גלריות ואתרים היסטוריים שאפשר לחקור.

שולחן

חוֹדֶשׁ מזג אוויר אירועים
יָנוּאָר ייבוש קר חגיגות ראש השנה
פברואר חם ויבש קַרנָבָל
מרץ חם ויבש חגיגות סן חואן
אַפּרִיל חם ויבש חגיגות פסחא
מאי חם ויבש פסטיבל דה לה מוזיקה
יוני חם ויבש פסטיבל דה לה קנסיון
יולי חם ויבש פסטיבלי קיץ
אוגוסט חם ויבש חגיגות דה לה וירג'ן דה לה פלמה
סֶפּטֶמבֶּר ייבוש קר חגיגות סן מיגל
אוֹקְטוֹבֶּר ייבוש קר חגיגות ליל כל הקדושים
נוֹבֶמבֶּר ייבוש קר דיא דה לוס מוארטוס
דֵצֶמבֶּר ייבוש קר חגיגות חג המולד

סיכום

האיים הקנריים הם יעד נהדר לחופשה בכל עת של השנה. בין אם אתם מחפשים חופשת חוף מרגיעה או הרפתקה עמוסת אקשן, באיים הקנריים יש משהו לכולם. אז מתי כדאי ללכת? הזמן הטוב ביותר לבקר באיים הקנריים הוא במהלך חודשי האביב והקיץ עבור מזג האוויר הטוב ביותר והכי הרבה פסטיבלים ואירועים. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן